Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Selv handlet idag, føler prisen er fin nå.

1 Like

Handlet litt til i dag.

1 Like

Noen som leker seg litt med kursen i dag og akkumulerer tror jeg.

Idag är det REA. Vilket köpläge.

1 Like

Fattar inte varför folk säljer idag.

Tragisk…

Hehe, må dere ta det litt med ro. Har snart vert eier i Trvx i to år og er selvsagt klar over at biotek kan svinge ganske brutalt begge veier. At selskapet ikke har fått betalt for innsatsen til nå tyder jo på at når dagen kommer så blir det morro å være på innsiden :grinning:

Slapp av, logg deg inn på Netflix og søk opp serien som heter Skitne penger. Episode 3 anbefales på det varmeste :grinning:

2 Likes

Tror bilde som gjør at folk selger i dag består av flere ting, men mine inntrykk er;

  1. En Q4 rapport som var litt “skuldertrekk”, uten spor av entusiasme fra ledelsen (sånn som jeg følte det).
  2. BMY inngikk nettopp en stor avtaler med Nektar, som driver og utvikler terapi for å gjøre “kalde” svulster “varme”, og resultatene de har ser ganske imponerende ut. Disse vil være konkurrenter for Targovax sin Oncos satsning.
  3. Artikler som viser hvordan man kan gå etter RAS mutert kreft ved bruk av små inibitorer: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0092867418300412
  4. Randomisert TG01 hvor de ikke har fått tak i noen partner.
  5. Lite (men ikke null) kursdrivende nyheter i nærmeste fremtid.
1 Like

salg for å hive seg på bergenbio i dag

kjøpte 5 k på 16,5 , fikk 2 k på 16,30 og i sluttauksjon :slight_smile: Meget fornøyd !!

5 Likes

16.60 her - vel rask på knappen

1 Like

We expect Targovax to out-license its products (around phase II) and not to take any of its products or indications to the market on its own.

We believe a deal with a large pharma company is possible in 2018.

Oppdatert analyse fra DnB TRVX.pdf (581.3 KB)

7 Likes

Bare jeg som har solgt aksjer i dag :sweat_smile:

1 Like

Hvorfor selge med tap i denne aksjen som har så gode utsikter?

1 Like

Akkurat det har man sagt veldig lenge. Jeg har veldig tro på selskapets utsikter selv og har en vesentlig del av min portefølje her, men de 10 % kan man fort hente inn i en annen aksje i mellomtiden. Jeg tror ikke vi skal noe særlig over 18,00 kr på ei stund.

Ganske massiv den dealen mellom nektar og BMS som @larsmkn referere til. Kan ikke noe særlig om hva nektar driver med, men linker en artikkel om dealen for de som vil lese. https://www.fiercebiotech.com/biotech/bristol-myers-to-pay-1b-upfront-for-stake-nektar-drug

1 Like

Søknad for TG02-studien fra REK, uvisst om denne er limt inn her.


7 Likes

Targovax - bland de ledande bolagen inom området. https://www.openpr.com/news/942485/Feb-14-2018-Oncolytic-Virus-Therapy-Market-Size-2018-2025-Amgen-Oncolytics-Biotech-Viralytics.html

4 Likes

Kan ikke se annet en at nektar dealen er bull for Targo:

With Bristol-Myers searching for an edge over Merck’s Keytruda and other rival checkpoint inhibitors, the early data have proven compelling enough to encourage it to strike a deal for the asset.

Targo gir Keytruda en edge. Om Nektar lykkes så må Merck posisjonere seg med Targo. :metal:

7 Likes

Håller med. Det visar också tydligt värdet av ett uppköp av Targovax.