Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax vs ultimovac sammenligning

Targovax og ultimovacc har to indikasjoner som er like prostata og føflekk.

De er begge vaksiner. Den ene med verdi 700 mil
Den andre 1,3

Mens ultimo har mer cash og virker mindre risikabelt er targovax rimeligere.

Hva tenker dere? Er de konkurrenter og hvilke skal man satse på. Har litt i begge pr idag. Men tar en ny vurdering etter 7.2

1 Like

Synes det virker motsatt, at Targovax er litt mindre risky grunnet PoC, melanomastudien. Men det er bare meg.

Tror det blir helt feil på sette disse to opp mot hverandre som konkurrenter. Som investeringsobjekt får du gjøre din egen beslutning.

Forøvrig har Ultimovacs den beste aksjonærmassen på OB av biotekene, så den lar seg ikke shorte eller trade ihjel pdd!:ok_hand:

1 Like

Selskapene er ikke direkte konkurrenter.
Best å være investert i begge, men Ultimo har størst potensiale om de fremtidige studiene bekrefter at UV1 blir verdens første universell kreftvaksine.

Ja, det vil jo være sinnsykt!
Men også derfor jeg føler risken er størst i Ultimo

1 Like

Ultimovacs har 4-5 års overlevelse data på Prostata med spredning, lungekreft og og føflekk. Mer data kommer tidlig i februar. Targovax kan jo komme med viktige ting når som helst nå.

Asså risikoen virker mindre. De har jo resultater fra 3 indikasjoner med gode resultater. De virker nærmere godkjenning også. M n hvor nærme er trvx?

Targovax er vel der at om de får gode data i Mesothelioma nå i januar og får med partner med CPI så er de klare for å starte registrerings studie

Har de ikke ganske lav N?

Dette er hva de skriver
Lead product tested in three clinical trials, strong results justifies the initiation of a registration trial.

prostata n=22
lunge n=18
føflekk n= 12

ref q3 presentasjon på hjemmesiden

Er data på de første målt mot kontrollarm?

Kan dere utdype litt dette med N til oss som ikke henger helt med ?

N betyr antall personer

n er antall pasienter som er behandlet

Tror ikke det. Det er fase 1 studier, lange slike slik at de kan bruke OS som endpont.
Så sammenliknes det mot standard behandling. Se på Q3 presentasjonen. Den gir mye info. Synes det ser super spennende ut. De viser % overlevde som funksjon av tid, men mangler referanse tallene. Kommer spennende nye tall i Orlando tidlig i februar.

1 Like

Anbefales på det sterkeste
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-108

1 Like

Tviler ikke, kan sikkert bli kanon!

Men synes det litt små tall. Er det randomiserte studier? Eller måles det mot historiske kontrollgrupper?

Og alle studier er kombo/trippelkombo?

selv satser jeg på Targovax , Aksjen er for lavt priset.

image
image

3 Likes

BioMed

Man må jo nesten ha TRVX aksjer i disse dager. Men det er jo ikke slik at det gis noen garanti for at det vi venter på blir så fantastisk som vi håper så jeg fordeler litt.

3 Likes

Kjører ultimovax registreringsstudie i melanoma basert på data fra 12 pasienter? Hvem er konkurrentene? Regner med at det er en del av de. Trvx er ikke en (refractory melanoma)…

1 Like