Takk for masse gode idéer og tilbakemeldinger! Jeg håper å finne en løsning som alle kan leve med. For min del så er det selvfølgelig fint å kunne gå i null, men enda hyggeligere å kunne gå i pluss I de 10.000 har jeg ikke medregnet egen arbeidstid som går med til utvikling osv, som ville gjort hele regnestykket deprimerende akkurat nå. Jeg synes det er moro å drive forum, men det tar mye tid. For motivasjonen sin del hadde det vært gøy å se at denne måneden har vi 50 betalende, og så mekker jeg noe nytt som dere vil ha og da går det opp til 60 osv.
Likte godt ideen med å selge analyser fra meglerselskapene, kanskje vi kan få en rabatt på noen av de til og med. Sponsing er også smart, jeg var i kontakt med Nordnet om sponsing for lenge siden, men da hadde de akkurat brukt opp årets budsjett og jeg tror vi var litt for “små” for de.
Jeg må vurdere tiltakene opp mot hvor mye tid de vil ta også. Å samarbeide med nettavis og skrive morgenrapporter kunne gått hvis dette var heltidsjobben min - men nå bruker jeg timer sent på natten i helgene til utvikling, så det er ikke så mye til overs