Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Har ikke fått sett på overopphetet server enda. Flere exiles som sliter med global oppvarming, eller kun @thomashagen som er kommet i overgangsalderen?

1 Like

Det skal være gjort noen justeringer fra funcom, kanskje de har feilet. @woodbear vet du noe?

1 Like

Ser flere sliter med det samme etter siste patch:

image

image

Får nesten vente på hotfix av hotfixen.

Det er mulig du kan slå av hele temperatur systemet i config filene til serveren.

Har søkt gjennom alle config-filene etter feltnavn jeg kommer på for å beskrive temperatursystemet, men har ikke funnet noe relevant enda. Sjekket forumer og det er mange som ønsker en opsjon for å slå det av. Foreløpig konsensus virker som det ikke er mulig å slå av, med mindre man legger inn en mod.

Er alltid noe i config filen. vi venter til @woodbear dukker opp, han pleier å ha god peiling på config :wink:

1 Like

Drekki litt mere enn planlagt etter jobb, men blitt mere edru på toget hjem, så meldt en inn, se om noen har en løsning

2 Likes

Nå fikk jeg en named thrall, Talitha Goldfingers (blacksmith) . Blir spennende å se om hun kan lage noe kult

3 Likes

Serveren er litt laggy, og det er lite dyr noen steder. @raftman kan du restarte den?

Server restarta.

3 Likes

Hvem er med i clanen “Anal Babes” her? Jeg ser de har satt opp en trebuchet utenfor basen min. Ønsker de krig nå? Jeg ønsker ikke en krig nå. Jeg prøver å være snill og grei med alle

2 Likes

Den truer oss også. Må vi kjøre en Trump strategi?

2 Likes

Jenruu ryddet opp, men vi må nok passe oss. Det kan fort smelle.

Da smeller det rimelig bra tilbake! :wink:

3 Likes

Jeg gikk forresten en runde i sør i går. Jeg så mange baser som var plyndret. Hvis noen her ikke har spilt på en stund, så er det sannsynlig at noen har brutt seg inn i basen og tatt det som er av verdi.

1 Like

Mye newbiebaser isør, Så de blir jo forlatt etterhvert

1 Like

Spent på om basen min fortsatt står🤔

Ja, det er sant, men det var noen større også. Denne for eksempel var det store hull i muren og ingen thralls som forsvarte.

Ja det var vår leir når vi spilte. Usikker hvorfor muren har falt men antar det er fordi noen har angrepet. Er endel loot rundtomkring om du leter litt.

1 Like