Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Flere av oss har spilt heftig på serveren til @froc i det siste men vi har slitt med lagg og vi aner ikke om det er serveren eller spillet.

Jeg har nå bestilt en Gameserver.com CE server. De er den nye offisielle partneren så serveren vil ha gode nok spesifikasjoner til å kjøre spillet. Planen er å laste over hele backupen fra @froc sin server evt bare booste alle slik at vi slipper å starte på ny.

Ny server : 91.189.170.89, samme passord

Passordet er : Tekinvest

14 Likes

Da har vi fått lastet inn backupen fra @Froc sin server også :smiley:

5 Likes

Spent og høre på resultatet :slight_smile:

Vet ikke hvor nøye det er …men kanskje vurdere bedre passord?
første jeg hadde prøvd på om jeg ikke allerede hadde visst det :wink:

Passordet funker ikke atm :wink:

Dvs er en bugg så alle passord funker. Men målet er jo ikke å holde noen ute, det er bare for å lukke det litt mer.

1 Like

finner ikke serveren gitt

Søk på Tek, gi det et minutt den må langt ned i listen. Kan være passordet sliter atm.

Fant den nå :slight_smile:

Håper de får litt ordentlig favourite server løsning. Også gjerne en mulighet til å connecte rett på IP addressen. Ihvertfall ikke sett at det går sålangt.

Det går ikke :wink: by design fra funcom sin side.

Satser på at de endrer design :smile:

Server i UK? trodde selskapet også hadde servere i Danmark ? (nærmere?)

Syns favorite løsningen fungerer bra som den er. Legger til serveren som favorite via steam-klienten, så første som kommer da jeg kommer inn i ce.

Ny server? Hvordan er den i forhold til den gamle?

Fikk dere med alt fra den gamle? Logger på ogctester

Fikk med alt fra den gamle, MYE mindre lagg )

1 Like

finner den ikke her… har søk på tek men kommer ikke opp… lar den søke ferdig but no luck
(prøvd alle filter også hehe)

Ser dere tok backup akkurat da jeg akkurat hadde blitt drept. Serveren restartet da jeg hadde mistet tingene mine. Så hadde ikke noe utstyr. Men det går bra. Har gått laget det meste igjen nå.

Får spille litt mer når ungene er lagt

Funker fint her, du må søke igjennom 4-5000 servere før den dukker opp.

Ja men jeg lar den søke ferdig …kommer ikke opp… har prøvd alle filter (internet, official, unoffical etc) og på server name har jeg: tek (combat og community : all)
(får opp eu/uk tekecraft pvp og ger detektiv conan hver gang :smiley: )

Prøv å restart spillet