Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

been there done that hehe (restarta pcen)

Jeg fant den nå på første forsøk, men er ikke passord på den :slight_smile: @Evilfreud

Jeg vet, passordet er bugget, skal fikse det senere idag.

1 Like

Jeg også fant den på første forsøk etter litt tid, virker som den kjører glatt ja!

Nick: Mortalcoil

Er PW på den nå

Yep, prøv å skriv feil passord å se om du kommer inn, er noe bugg. Men så lenge det ser ut som den har passord er det greit nok :wink:

1 Like

Tester ut streaming på CE Servern om noen ikke har sett og er interessert å se spillet :slight_smile:

3 Likes

Kommer ikke inn nå siden klienten min ble autooppdatert og er forskjellig fra server :frowning: :slight_smile:

Fikset nå.

1 Like

Det var en del som klagde over at ting var rart inne på serveren nå, men jeg merket ingenting feil.

Noen tips til hvordan jeg kan få progresjon raskere, føler det går så utrolig treigt.

Er level 12 nå, har et lite hus med armorer bench bare.

Drepe dyr, drepe folk, bygge ting.

HVa er rart?

Kan restarte den igjen, mne tror ikke det har noen effekt.

Jeg klarte ikke bygge ting på slutten, ca 2330. Alt jeg plasserte ut ble bare borte. Dyrene utenfor løp på stedet. Stamina gikk ikke opp igjen. Det var vel sikkert et hint om å gå og legge seg

Restarter den litt senere

Er dere fornøyd med den gameservers servern så langt?
Ser den er lokalisert i UK, merkes det? (kontra feks Danmark som de ikke har ledig nå).

Har aldri sett at gameservers har hatt servere i danmark. Kanskje det er noe nytt de har starta med men jeg har alltid hatt i uk. funker helt fint.

1 Like

Ja kan se ut som Danmark er noe som kommer… står som “backordered” når en velger lokasjon.

Usikker hvor du finner Danmark, men de har ikke servere der. Uansett er fiber forbindelsen til England Bedre.

når du legger inn bestilling på conan server og velger lokasjon… ser ut som danmark sammen med endel andre lokasjoner er noe som kommer ,…må jo tyde bra :slight_smile:

UK og NL er normalt bedre lokasjoner for Norge uansett :wink:

@Evilfreud er server nede?