Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

Nope, men kan være det er en patch, sjekker og patcher . gi det 5min

2 Likes

Skal forsøke å komme meg på :slight_smile: Hvordan er det med pvp der? Bør jeg sikre base osv mot at Savepig, holmes og Morti skal komme å forsøke å stjele det jeg har i natterstimene?

Det bør du :wink:

1 Like

L O L

Jeg som hadde tenkt å tigge om noen kunne sponse meg med bedre våpen fordi jeg suger sånn nede i noobområdet. :frowning:

Hehe har ikke funnet serveren enda, men kan sikkert hjelpe til litt etterhvert. Må begynne som lvl 1 jeg da :stuck_out_tongue: Men går jo greit fort å lvle opp ^^

Elsker å spille som admin da. Bare spawner kassene fulle hele tiden. Gøy måte å spille på :slight_smile:

Har tekinvestor serveren noe ekstra speed på harvesting og lignende?

2.0 på det meste.

1 Like

Det er mer passelig syns jeg og. Jeg blir med og pvp’er med dere såklart. Nå i uka som gikk brukte jeg mye tid på testing. Har tross alt en halv million investert i spillet, eller hadde litt mindre da jeg testet da, men nå. Måtte prioritere testing.

Hvordan spiller dere da? Hvis det er bare oss så blir det ikke mye pvp om alle er i samme clan? Er det en mot alle alle mot en?

Er flere klaner, så ingen fare :wink:

1 Like

Det er vel vår klan ‘bollen og nøtten’ med 6 folk og clanen evil er i som er aktive.

Jeg bor i fjellet et sted, ikke kom å drep meg enda pls ;D

Er bare lvl 2 :innocent:

Satans hyener :frowning:

2 Likes

Jeg bygger litt innerst i en dal, der elva bukter seg. Vær så snill å ikke knus meg. Kan godt bidra med å samle ressurser og slikt for noen innimellom

Join oss da Thomas!- der de 2 elvene møtes i nord. Kan møte deg på veien evnt.

hvor lang tid tok det før serveren var oppe etter bestilling ?

Ca 5 minutter :slight_smile:

fra gameservers ?

Nei jeg leier på craft&survive uk

Jeg tar en spillfri dag i dag. Ble litt mye i helga. Har 32 timer in game.

2 Likes

oki,spørs siden jeg har 1time og pending her…
kanskje det tyder på stor pågang ? :musical_note::notes:

“Pending Install in London”

Gameservers tar normalt 20min

1 Like

Jeg kan godt være med dere litt, men det kommer til å være veldig forskjellig når jeg har mulighet til å spille. Har allerede bygd en del, og vil gjerne fortsette med det og. Men jeg kan bli med noen ganger. Får se om jeg får rotet meg opp til dere i kveld. Vet ikke hvor lenge jeg kan spille. Kona kom hjem i dag etter å ha vært borte siden torsdag.