Takk for tipset, skal høre om noen på jobb har den telefonen så jeg kan debugge litt.
Artig oversikt, håper ikke sjefen har tilgang
wow er jeg ikke på listen en gang?
til dere andre, get a wife!
Vi driver med å få råd til en
Koster 2 armer og en kuk i bånd…
Tiden man “henger” på forsiden ser ikke ut til å telle som lesetid? For jeg har nok mye mer “presence” enn 11 dager Jeg er en sånn som når jeg er på jobb, så har jeg tekinvestor.no åpen stort sett hele dagen og kikker innom og leser når jeg kan.
Sesjonen din blir nok innaktiv etter et par min uten scrolling, tipper jeg. Hjelper nok ikke bare å ha siden oppe
Nei, hvis online presence hadde telt med, ville jeg nok hadd røffli 150 dager lesetid
Edit: Siden mars i fjor…
Den teller bare tid i tråder
Hei pdx i en par dager har Tek ikke virket på pc-en min? Virker ok på mobil hva har skjedd
Mvh Espeset
Får opp siden men kan ikke lese noen poster
Hvilken nettleser bruker du?
Explorer
Kniz
Au ja, på jobb har vi Win 7 med IE 11, så her måtte jeg “lure” inn Chrome for å kunne se tekinvestor.
Til informasjon så funker det helt perfekt med Win 10 og Edge!
Hmm. Har dere med IE11-problemer mulighet til å se om det står noe i konsoll-loggen som kan gi et hint om hva som er feil?
Kan virke som det har noe med chat-pluginen å gjøre: https://meta.discourse.org/t/problems-clicking-topic-links-in-ie11/57619/7
Dette er akkurat det som skjer i IE11 hos meg. Når jeg klikker for å åpne en tråd skjer det ingenting, men url i adressefeltet endrer seg. Og chatten er helt borte.
Edit: Etter en liten stund åpnes en blank side. Så det akkurat nå