Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TekInvestor er 2 år :)

For to år siden startet jeg TekInvestor for å skape et bedre sted å diskutere aksjer og investeringer. Siden den gang har vi vokst fra 50 medlemmer den første uken til nesten 1800 medlemmer nå. Tusen takk for at du er med på reisen og at du deler din kunnskap med andre TekInvestorer. :slight_smile:

Hilsen Jørgen / pdx

47 Likes

Godt jobba @pdx gratulerer :slight_smile:

5 Likes

Begynner å komme seg nå :wink: Har du stats på hvor mye tid som er brukt på siden totalt? Hadde vært gøy å se. ^^

3 Likes

Ja @pdx (!) @Martins er inne på noe!

En “hours spent” greie som viser hvem som har vært her lengst og brukt mest tid på forumet! :smile:

2 Likes

Vekstfarten ser bra ut :wink:

2 Likes

@Nocturne, @Martins:

Her er en liten toppliste sortert på “Lesetid” (tid brukt til å lese i tråder) Ser ut som @holmes er i tet!

Etter litt finregning kom jeg frem til at brukerne på TekInvestor har brukt til sammen ca. 12 år på forumet :slight_smile: :calendar: :hourglass_flowing_sand: “Time well spent” :wink:

:slight_smile:

16 Likes

Tar listen hensyn til hvilken enhet man logger på fra?

Takk for listen. Endelig bevis til kona på at “ser du? det finnes folk som er online langt mer enn meg!”

10 Likes

Selv har jeg 3 dager på 127 dagers medlemsskap.

Med andre ord har jeg brukt 2,23% av tiden siden jeg joinet inne på forumet.

1 Like

Den teller så lenge du er innlogget som samme bruker på alle enhetene :wink:

Dayum. Jeg trodde jeg var inne mye liksom. Er jo ikke på lista engang. Jeg tror det er en bra ting? :slight_smile:

2 Likes

1 Like

Hvor er @pdx på listen?

Begynte å bli litt mye å følge med på alt, så har nå satt meg opp som “aktivt medlem” på tråder der jeg ikke følger selskapet spesielt. Veldig bra feature for oss som må klikke på sånne antall uleste meldinger tall :slight_smile:

4 Likes

Hva med en som viser topp 10 mest aktive basert på levetid/lesetid? :wink:

1 Like

Jeg er skuffende lavt på lista. Det første året leste jeg hvert eneste innlegg for å følge med, men så tok aktiviteten litt av + at jeg ble pappa og kjøpte hus med litt oppussingsbehov, så nå går tiden jeg har tilgjengelig til å svare på e-post og meldinger + videreutvikling :slight_smile:

3 Likes

Nå gikk det opp for meg at listen ikke tar hensyn til hvor lenge en har vært medlem, så sånn sett har jeg jo vært online ganske mye likevel. 8 dager av livet totalt brukt på tekinvestor?? :cold_sweat: :smile:

3 Likes

Jeg begynte på det men det ble så mye excel-knot :wink:

Hadde ikke lyst til å se den lista der gitt. :smiley:

5 Likes

22 dager har jeg lest forumet. Tid jeg aldri ville hatt tilbake :slight_smile:

@pdx forumet virker ikke på Samsung nettleseren S6 edge i dag. Kanskje ikke i går heller. Virker i chrome, men det er ikke den jeg bruker til vanlig. Så ikke bare chatten, men kan bare åpne forumets fremside. Får ikke trykket meg inn på noen tråder.

1 Like

Samme problemet som jeg har, S6 her. Funker på chrome da.

1 Like