Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Jeg er bare level 6. Bra hektisk til tider :smile:

Du får gi Heroes of the Storm en sjanse. Ikke så mye salt der. Morsommere som casual er det og.

1 Like
1 Like

Sykt kule videoer som har kommet etter at replaysystemet ble implementert!
Foreslår å sjekke ut Dearsomeone på Youtube. Har stort sett laget highlights-videoer av PUBG, men kom nettopp med en cinematic fra det nye mappet. Sinnsykt kult!

2 Likes

Fin den :slight_smile:

Nån annan som spelar god of war på ps4? Jäklar vad bra det är! :grinning::+1:t2:

Begynte i går kveld. Rått allerede i møte med the stranger

Blitt mye Path of Exile i det siste

1 Like

image

image

3 Likes


Trenger en Gaming Laptop. Duger denne på det meste av spill?

1 Like

Basert på GTX1070 (så lenge det ikke er noen M-versjon) så bør den dra absolutt alt på relativt decent instillinger ja.

Tipper den blir hinsides varm tho.

Dual Acer AeroBlade 3D Fans skulle kjøle ganske bra leste jeg.
NVIDIA GeForce GTX 1070 - 8 GB GDDR5 SDRAM btw

Jeg er skeptisk til 1070 laptoper etter å ha prøvd meg på en asus maskin.
Laptopene sliter generelt med å bli kvitt all varmen de produserer.

Mitt tips er i såfall å kjøpe den et sted det er greit å returnere, dersom det viser seg at de blir for varme, og å teste den godt mens retur retten fortsatt er gyldig.

Den jeg hadde begynte å trottle cpu etter en halvtime spilling,med temperaturer på 96 grader. Noe som er ganske uaktuelt for en maskin til 19k, så den gikk rett i retur.

Det kan dog tenkes at årets modeller er bedre enn de forrige.

2 Likes

Jeg spiller på denne:

https://www.msi.com/Laptop/GT72VR-7RE-Dominator-Pro.html

Har spilt på den i et år nå og den er utrolig stabil og kjører alle spill jeg har fantastisk bra, men den går varm umiddelbart.

Den har innebygd såkalt Cooler Boost, en knapp jeg trykker på og viftene går utta h****** (og bråker like ille).

Så jeg spiller alltid med usb cooling pad under, som funker kjempebra og er mye mer stillegående.
USB-Aluminum-Laptop-Notebook-Cooler-Cooling-Pad-3-Quiet-Fans

Jeg er kjempefornøyd med 1070 i denne og hele maskinen generelt, men der er en del ting som gjør at jeg personlig velger stasjonær PC neste gang jeg skal kjøpe gaming PC; 17.2" skjerm er for smått. Når man må bruke Cooling pad for å spille så er den plutselig mye mindre bærbar… og tastaturet blir litt for komprimert etter min smak. Jeg merker også at jeg savner å kunne flytte bare tastaturet rundt når jeg endrer sittestilling.

3 Likes

Nå eg den på vei i posten. Jeg har Cooling pad som jeg brukte på den forrige krigeren. den forrige laptopen justerte jeg farten på viftene med fan control som funket ok. Skiftet kjølepasta på Gpu og Cpu en gang i halvåret.

1 Like

Nån här som har kört Mario Aces till Switch? Är det värt att skaffa sig?

Noen som har prøvd Frostpunk og vil anbefale/fraråde det?

Det er nice, vanskelig men fresht

1 Like

Ja, det kan man trygt si. Kjøpte det og prøvd det en del runder nå. Veldig fornøyd med det!

Morsomt med en gaming tråd her inne. Spiller mest BF1. Kjøpte nylig et RX Vega 64 Liquid. Det hevet opplevelsen en del. Nå ser jeg fremt til BF5!