Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Jeg ler sånn av slutten på film nr 2 her :smile: :smiley:

1 Like

Noen som har prøvd Ghost Recon Wildlands? Handla det inn i går og skal begynne i kveld. :sunglasses: Virker jævlig rått, spesielt om man spiller flere sammen.

1 Like

Har spilt open betaen sevl. Var veldig underholdende. Spilte da også missions med kamerater. Absolutt bra underholdningsverdi :slight_smile:

Oi, lastet ned flysimulatoren DCS fordi den var gratis på steam.

Dette var en smule mer realistisk enn de var i gamle dager gitt! Ikke sett en flysimulator på veldig mange år.

1 Like

Akkurat flysimulator er det eneste jeg har spilt på veldig lenge.

Har altfor mange timer i Microsoft flight simulator X.

Det er en fantastisk simulator ja!
Kjøp a10-modulen til DCS, og shoppe denne for ekte godfølelse:

Ellers kan jeg anbefale Flaming Cliffs 3 (litt mer arcade og flere fly, men bygger på DCS world).
Tidligere måtte en ha lisens til LockOn Modern air combat for å få kjørt flaming cliffs serien, men den restriksjonen er fjernet

Klankamper i clash royale er LOL

1 Like

Kjempemorsomt jo!

Kom ikke videre etter Arena 8 i to uker nå så bestemte meg for å droppe ned til Arena 4 for å hente alle kortene på vei opp til 8.

Tatt sykt lang tid å “rykke ned” da jeg bare paires opp mot spillere som tydeligvis vil det samme og ikke gidder å spille. Så sitter vi der og sender sinte emojis til hverandre :smile:

1 Like

Merker jeg er litt for hekta på Clash Royale. Spiller sikkert 2-3 timer hver dag…!

Lurte på hvor mye de drar inn på det. Estimert er ca. $1.5 millioner - daglig… (!)

https://thinkgaming.com/app-sales-data/93650/clash-royale/

2 Likes

Satser på at siege: titan wars drar inn 3% av det da. :smiley:

1 Like

Ja, det var det… :slight_smile: Jeg vet ikke hvordan man skal klare å konkurrere med CR når CR er så overlegent. Testet betaversjonen av Siege, men kan jo være det har kommet seg nå?

1 Like

The Long Dark 50% midweek madness på Steam.

Fantastisk stemningsfylt single player survival, anbefales!

1 Like

Sjekk denne: Witcher 1 gratis!

6 Likes

grats! Vunnet den en gang selv ogsaa :smiley:

1 Like

Faen aldr tatt solo. Sjalu

Hvilket spill Morti?

Battleground Unknown. Vant i min 25. kamp :slight_smile:

2 Likes