Flott det - Det blir nok en diskusjon om fee, Primablock sin fee (som nok er det vi kommer til å bruke om dette blir noe av) tror jeg er fast - litt usikker, men admin fee kan justeres. Det kommer litt an på hvor mange vi blir og hvor mye folk er villig til å innvestere, ikke minst hvor mye arbeid det blir å sette opp og administrere pool’en.
Vi tar det når vi kommer så langt tenker jeg. Jeg syntes i utgangspunktet admin fee på 3% var litt mye, men så så jeg arbeidet admin i gruppen hadde lagt ned i dette (kommunikasjon med Hybridblock, svarer på alle spørsmål på telegram etc), så skjønte jeg hvorfor. Som sagt, jeg er for en community driven approach til dette, og har stor tro på demokratiske avgjørelser
Edit: mer om Primablock for de som ikke vet hva det er - det er en tjeneste hvor man kan poole Ethereum adresser. Alle send adresser registreres opp mot en felles recieve adresse (pool’ens wallet). Denne brukes så opp mot ICO. Tokens kommer tilbake til denne adressen og man kan autodistribuere tokens ut mot de som har sendt in ETH