Har diskutert litt med en kompis om mulighetene for å gå sammen i ICOer for å komme inn i pre-sale. De fleste her inne som har prøvd å komme inn i crowdsale på de mest hotte ICOene den siste tiden har jo opplevd å bli rejected på godt norsk. Som privatperson klarer man ofte ikke å komme inn i presale fordi minimumsinnvesteringen er så høy (50-100 ETH). Men er man 5-10 personer eller mer kan man fint klare dette. Man slipper da også stresset med å komme inn døren med 200 000 andre i crowdsale.
Jeg tenkte å høre med folk her inne om hva de tenker om dette. Er det interesse for det? Hvis det er interesse kan jeg undersøke litt og prøve å organisere en pool. Det finnes måter å bruke ETH smart contracts med auto-distribution på, som gjør at man automatisk får allokert ifht. innvestert beløp. Holder på å lese meg opp på dette nå. Men før jeg gjør mye arbeid ut av det vil jeg altså høre hva folk tenker.
Slik jeg ser det for meg kan vi ha en ukentlig poll med de ICOene man kunne tenke seg å være med i pre-sale på. Jeg kan ta kontakt med den ICOen som vinner pollen og organiserer pool’en, men det innebærer at folk faktisk innvesterer det de sier (hvis ikke blir det dårlig stemning )
Kjør debatt!
EDIT: Telegram gruppe for ICO gruppen