Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Teknisk Analyse IDEX

IDEX den 23. Juli 2015, melde om at selskapet har inngått avtale med en stor mobilaktør i USA, og som beskrives som “et globalt ledende selskap”, og som er et av USAs 500 største selskaper

http://aksjeanalyser.blogg.no/1442829569_nytt_norsk_teknologie.html

ThinFilm ser veldig interessant ut teknisk nå. En omvendt HS nærmer seg bunnen før takeoff til 4-6.50. Sjekk selv!

Dagen aksje på Investtech.

https://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=100577&freeAccess=1&product=241

1 Like

Nesten så jeg kan innrømme at her er jeg enig. Og siden det er invesstech så går den vel i dass :wink: Godt tips. Skal se litt på substansen bak. Ville satt en stoploss ganske tett under bunn her (edit: rett under 5,50). Da jeg ser det ligger bra volum litt lengere tilbake i tid på 4,30.

Ser jo litt spesielt ut. MCAP har både vært halvert og doblet ift dagens kurs ila et halvår. Spidersense slår ut i skalaen på nivå Opticom/Canargo?

Bunnformasjon?

1 Like

Stor oppside om vi bryter opp

1 Like

Korleis ser TA ut om dagen? :face_with_monocle:

Den ser veldig bra ut :rofl::rofl::rofl:

Vel ser ikkje så bra ut no :crazy_face:
Ryker støtten på 2.5 eller skal den ned å lukte på 2.2 :thinking:

Nesten som heima på gården detta. Prater kun med meg sjølv der og :rofl::upside_down_face::crazy_face::shushing_face::yawning_face:
:v:t3:
Har ikkje peiling på TA så derfor eg lurte. Men har leita på andre forum for å sjekka opp… Og blei nevnt no i duren av 2.5 evt 2.2.
Noen som vil avkrefte eller bekrefte mulig støtte i aksjen.

Ser ut som støtta di holdt …

:rofl: :joy: :laughing:

noen som har en teknisk analyse her? synes den jobber bra rundt 3 kr og mulig brutt og klar for videre oppgang? test av bruddet og bråsnudde på 2,98.

Er ein motstand på 3.1 ish.

1 Like

Der gjekk me igjennom motstand
:man_farmer:t3: Er fornøyd

2 Likes

Idex har funnet støtte rundt 2,5.
ca 2,83 kan være stop-loss .

Ser eg har postet på feil tråd


Ser fin ut så kjøpt ein post her men den bør egentlig ikkje slutte under 2,77 for min del.

Ser foreløpig bra ut. Kjøper kom inn her på 2,77. Så får vi sjå hvor vi ender i dag.

1 Like