Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Telefonselgere

Fint å skulde på Spanjolene! :innocent:

Skål, og god tur hjem! :airplane:

1 Like

Er blitt mye plaget med telefoner fra utlandet etter jeg registrerte meg på en utenlandsk megler i fjor.
Mye fra england så prøvde de med svensk nummer (Stockholm), Sveits og masse norske 21 nummer.
Noe inn i H… forbanna mas. Har sikkert blokkert flere sider med nummer nå men hjelper lite…

Rettskriving er ett ord, ikke rett skriving, siden du nevnte rettskriving :rofl:
Akkurat som at telefonselgere er ett ord, ikke telefon selgere :wink::+1:

1 Like

Jeg tok an :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Det er faktisk sykt irriterende når en leser og rettskrivingen er totalt fraværende. Håper det er ok å kommentere det på en ok måte.
Men vi skriver vel alle feil innimellom, ofte korrigerer jeg meg selv, men ofte gir jeg balla også.
Mener ikke det skal være konkurranse i rettskriving😊
Var ikke meningen å kritisere noen spesiell, heller ikke deg @Slappenfjert😀

2 Likes

Jeg er helt enig med du :wink: rettskriving blant nordmenn kan være sjokkerende mange ganger. Føler selv at jeg ikke er så helt på jordet men såklart har jeg også en del slurv.
Ha en fortreffelig fredagskveld med ett glass cccchanti :ok_hand:

1 Like

Jeg kommenterte med litt ironi her, men det kan være litt irriterende.
Men jeg skriver også feil av og til, heldigvis er ingen perfekt.
Men, likevel…

:rofl::sweat_smile::joy::rofl:

3 Likes

Antitelefonterror er og en meget fin app å ha

Idag var det ei som ringte fra 21 40 33 39. Ikke så langt ifra det nr du nevnte. Klikke snart av den gjengen der. Kjøper de adgang til disse numrene og så sitter de i utlandet og ringe?

I dag har jeg blitt oppringt ni ganger av telefonselgere. For det meste +44, men også +1 og to norske 21999247 og 85295278

Samme her. Blokkerer fortløpende. Rant inn etter dette investing.com opplegget.

1 Like

Stemme det. +1 nr var fra Toronto. Og også 85295278.

1 Like

Hvordan blokkere du faenskapen? Jeg snakket med ice og der kan man ikke blokkere enkeltnummer

På iPhone åpner en telefonlogg, trykker på i(info) og ruller ned til Blokker, klikker på Blokker.

2 Likes

På android, så kan du trykke og holde på et tlf nr og så velge “Legg til på svarteliste”.

3 Likes

Fantastisk. Skal sjekke

2 Likes

Har fått åtte inngående anrop i dag, alle blokkert. 6 engelske. 1 med norsk areacode og 1 med svensk.

Grebrokne folk i det som må være kontorlandskapet fra helvete.

3 Likes

Stemme det. Skulle gjerne sendt de litt virus via linja. Og hele tiden så er det snakk om å investere

5-6 ganger idag. 85 nummer, 21 og +44. :triumph:

Idag klarte jeg ikke være snill lenger så jeg ba henne om å ta seg sjøl kraftig bakfra :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes: og steike hu blei forbanna :joy::joy: den tiraden. Mistenke at det er nigerianske horer som har slutta å gått på gata og heller selger skitt over telefonen.

1 Like