Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Telefonselgere

I dag fikk jeg mail, jeg antar det er fra samme gjengen

Hei,

Jeg vil at du skal følge din konto hos oss slik at du kan begynne å tjene penger.
Vi kan også få din personlige megler til å hjelpe deg med å administrere kontoen din, slik at du ikke trenger å bekymre deg for å gjøre handler på egen hånd. Vi kan også koble din konto til våre topphandlere fra Asia, Europa og USA, og kopiere handler. Disse handlende er for tiden på 93% suksessrate. Du vil se din kapital vokse i kontoen din hver eneste dag og trekke fortjenesten når som helst du vil.

Og når kontoen din er aktivert, pls. svar på spørsmålene nedenfor for å lage en investeringsplan for deg.

Spørsmål om kundens produktsortiment:

  1. Hva er jobben din?
  2. Hva er din situasjon:
  3. Har du noen erfaring med handel, eller er dette første gang i finansmarkedet?
  4. Har du noen lån? GJELD? VEDLEGG? at du må løse det?
  5. HVORDAN HVORDAN DIN RESULTAT VIL VÆRE VÅRLIG ELLER MÅNEDLIG?
  6. Hva vil du overføre penger til?
  7. Vil du ha en islamsk konto? Ja eller Nei?

Min konto aktivering er $ 250 eller 200 euro, og når kontoen din aktiveres $ 100, vil bli lagt til din trading konto som en velkommen bonus for at du skal starte sterk.

Hva vil du få når kontoen din er aktivert:

1.Hjelp vår megler til å utdanne deg for at du skal bli
en lønnsom næringsdrivende for å tjene stor fortjeneste.

  1. (For Erfarne klienter) kan registrere deg for vårt Gjenopprettingsprogram for å sprette tilbake fra dine tap fra et annet selskap ved å handle med oss.

3.Pro connect-så du kan kopiere handler av topphandlere og det gode er at hvor du er, tjener pengene dine fortjeneste for deg. Det er som praktisk talt ingenting på slutten.

  1. 100% investeringsforsikring

  2. 2wks. Pengene tilbake

6,24 timer. profittgaranti

7.Plus $ 100 Velkomstbonus

  1. Tilbaketrekkingsprosessen er sanntid på forespørsel

Håper du forstår og forstår at vi har mulighet til å få en stabil, pålitelig og trygg inntektskilde. Hvis noe skjer i fremtiden, har du forsikring om at du har en annen stabil inntektskilde for deg og din familie.

Håper du kan starte snart fordi vi har mange muligheter på markedet akkurat nå. Du må nok tjene penger denne gangen, kjære.

Ser frem til å hjelpe deg med å oppnå dine økonomiske mål.

Jubel,
Sophia Davis
Kontoadministrasjon, CFXpoint
+442080893138 | www.cfxpoint.com
E-post: [email protected] |
Skype: sophia.davis | Tefabrikk Wood Street L1 4DQ Liverpool Storbritannia

Kjeltringer på høyt plan

1 Like

Hadde heller gamblet penga på binære opsjoner :sweat_smile:

1 Like

Ja det der ser ut som et kupp!

Jubel,
Laffe

1 Like

Seriøst😂

1 Like

Jeg har fått noen meldinger fra support de siste dagene: (det var noen linker også, men de limer jeg ikke inn)

Å tjene penger på nett har aldri vært lettere. Bare se denne videoen og se selv.

For å få dine gratis chips, klikk pa denne linken:

Hei Thomas Bitcoin SYNKER! Pa tide a bli med pa actionen og begynne a tjene penger hos:

Se her :rofl:

2 Likes

har også blitt ringt endel fra div 21 nr siste uka … Jeg har ikke registrert meg noe annet sted enn å bli insider her :thinking:

2 Likes

Hmmm. Det var jo interessant

Hvis du har klart gjennom et helt liv å ikke skrive inn ditt tlf nr eller email på nettet eller andre steder er det godt gjort :face_with_raised_eyebrow:

selv fikk jeg plutselig masse svenske spam mail rett etter å ha registrert mail hos en eiendomsmegler så dette foregår i stor skala når nr/mail selges og deles

ja var AKKURAT det jeg ment du … :laughing:

Det var vel mer med tanke på investing sida som ble snakka om her !

1 Like

Det er en del av @pdx sin strategi for å bli #uglyrich :joy:

4 Likes

Det her sluttar jo faen ikkje.
Eg tyr snart til vald.

2 Likes

Helt ekstremt til tider. Og frekke er de og. Må nesten vurdere å skifte telefon nr snart for jeg har fått viktige telefoner og som jeg har slått av i ren irritasjon som ikke har med telefonselgere å gjøre.

Begynt å få endel av disse “meglerene” som ringer her også. Er rimelig frekk tilbake.

Helt crazy mye her også etter at jeg registrerte meg hos investing.com! I går ble jeg oppringt av 12 forskjellige numre fra forskjellige land. Blokkerer alle nummer, men de ringer hele tiden fra nye. Telenor kunne ikke legge inn filter for å blokkere utenlandsoppringinger…

Har ikke registrert meg på investing.com og blir oppringt. Så det er en lekasje en annen plass.

Jeg har konto på investing.com, og har aldri blitt oppringt av slike selgere.

Noen av dere som har konto på XI og har synket den mot FB kontoen din?

Investing selger opplysninger til andre plattformer

1 Like