Myanmar-eventyret endte med rundt 1,2 mrd. i tap: Telenor vil nå satse videre i Asia
Salget av Telenors virksomhet i Myanmar fortsatt ikke godkjent
Telenor-Brekke møtte USAs klimatopp John Kerry: Håper USA tar ledende rolle
Hva tenker folk om Telenor og den lave kursen? Bør være en fin oppside her!
Jeg syns jo det. Ikke minst med tanke på at de også er ganske stabile på utbytte. Men angrer litt på at jeg ikke solgte på oppunder 160,- for en måned(?) siden og kjøpte tilbake nå…
Edit: @bones70 : Velkommen til forumet! Om du er helt noob og trenger noen tips:
- Ikke sats mer enn du kan tape
- Ikke stol blindt på hva folk her, eller andre steder, sier om en aksje - gjør dine egne vurderinger
Ned 1 % til i dag!! Prøver å forstå siste tidens fall!!
Mener dette ble sagt i den sammenhengen: så ble dette sagt ; Analytiker Henriette Trondsen i Arctic Securities har lenge ment at Telenor har en for sterk balanse og lav gjeldsgrad, og hun støtter Constructive Capitals beskjed til Telenor:
– Jeg er enig i at Telenor bør øke gjeldsgraden sin, sier hun til E24.
Dette er vel tegn på heller god økonomi!!
En lite sexy aksje er vell også en utfordring, men på dagens nivåer er det bare å hamstre. Telenor er stabil og har god cash-flow når man ser litt bredt på det og ikke henger seg opp i et eller to kvartal. Kanskje noen kan forklare hvorfor aksjen var i 160kr(156kr) 18. august og nå 137kr ca 2 mnd etterpå.
Helt greie tall, flat utvikling ! Blir spennende neste uke. Tror på sterke tall.
Sørgelig avslutning på dagen!