Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TGS-NOPEC Geophysical Company

Jeg synes nå opp 40 % i år er mer enn sakte og rolig. Vi kan late som det var fordi du sparket i gang en diskusjon her :slight_smile: Fremdeles godt stykke igjen til pre-covid-nivåer.

Helsike! Har det gått 40% allerede😂 da var det bare meg det gikk sakte og rolig for. Må nesten være noe ekstraordinære forventninger til resultatet som sendte oss så mye opp denne uken?

Tja, vi har jo oppjustering av kursmål fra Danske bank, fra 153 til 200, selv om de kommer ganske sent til festen.

1 Like

Er det noen som har listene fra de siste dagene? Må være noen som har kjøpt seg opp.

TGS Signs LOA for Proprietary Sparse Node Survey in the U.S. Gulf of Mexico

TGS and CGG Announce a Dense OBN Survey in Balder and Ringhorne Areas of Norwegian Continental Shelf (NCS)

TGS Announces Q4 2022 Results

TGS Quarterly Dividend

TGS: Mandatory notification of trade

1 Like

FA 11/2: overskrift: Meglerhusene ser støtte oppside i seismikk.

Idf omtales TGS: nye kursmål:

  • SEB: 240 kr

  • Carnegie: 230

  • Danske Bank: 210

  • ABG S-Collier: 230

2 Likes

Ser Pareto øyner samme rissiko som jeg påpekte her

Under kvartalspresentasjonen til TGS kom det frem at de ikke var bekymret for tilgangen til fartøy. Mener på det var PGS de hadde langsiktig avtale med, og de var også i forhandlinger om ny langsiktig avtale. Jeg lurer derfor på når pareto mener dette blir et problem?

Jeg har forøvrig kun en liten post i TGS. Mesteparten er i PGS.

Jeg tror tilgangen til fartøy kan bli et problem om noen år, men det er for tidlig å stresse om det. CMD bli spennende, tror aksjen går opp mot 200 til CMD.

TGS: Ex dividend of NOK 1.46 today

TGS Announces New Onshore Multi-Client Program in the Midland Basin

TGS: Mandatory notification of trade

TGS ASA - ownership disclosure

TGS ASA - ownership disclosure

TGS and SLB Announce Engagement III in the U.S. Gulf of Mexico