Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TGS-NOPEC Geophysical Company

Yes, nedsalg :slight_smile:

Nytt kursmål fra carnegie i dag på 215

5 Likes

Verken hatt dekning av TGS eller PGS, men tar opp dekning når de fusjonerer. Bull asf

5 Likes

Det er jo bare trist utviklingen nå. Nå kan vi fortsette ned til 135 og om vi er maksimalt uheldig rundt 130

Markedet liker ikke fusjonen med pgs.

Ikke etter i går i allefall.

Poenget med å tjene penger på børs er å gjøre det motsatte av det markedet tror. Det vil alltid i et marked oppstå feilprising enten for høyt eller lavt, i ulik grad.

4 Likes

Solgte meg ut fra PGS i går. Holder meg til TGS framover.

1 Like

Samme tankegang, tgs er det trygge hvis fusjonen blir stoppet (verdt noen % den forsikringen kontra pgs)

2 Likes

Brown Brothers øker daglig omtrent. 2,7 mill aksjer og 7 største aksjonær per nå.

0 til 2,7 mill på ca 10 børsdager

4 Likes

Fin start. Ser selv på 150 som et nivå som må krysses før en tydelig retning videre vises

2 Likes

Stemmer, er i en tradingrange 150-135.

150 og 160 er sterke motstandsnivåer, tas de ut så ser det gøy ut

2 Likes

Økte her i dag med omtrent 2000 aksjer.

2 Likes

Vurderte det samme, men SOFFen går så greit at jeg avventer TGS buy til 150 avklares.

2 Likes

Major Shareholder Disclosure Notification - TGS ASA

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

2 Likes

600k økning Brown Brothers, 3,3 mill totalt

1 Like

Nå er tgs noe mer likvid enn hva jeg er vant til, men syntes likevel disse utlendingene er dyktig til å anskaffe aksje uten store utslag.

1 Like

Der har vært mange merkelige handler i TGS. Store bolker har gått ut rett før og etter stengetid av børsen. Jeg har hatt følelsen av at noen store er interessert, men at det helst ikke skal vises i kursen eller media.

3 Likes

Sterk avslutning? Tok igjen PGS etter å ha ligget under i % hele dagen.

3 Likes