Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TGS-NOPEC Geophysical Company

Fy faen så denne får kjørt seg.

Ja dette var da voldsomt🤷‍♂️ hvor langt ned skal vi mon tro? Og hvorfor blir vi så straffa ?

Her tror jeg en kan peke på mange faktorer, men markedets usikkerhet til PGS+TGS fusjonen vil jeg argumentere veier tyngst. Dette beror jeg på at “fallet” begynte kort tid etter fusjonsmeldingen. Andre årsaker det er naturlig å peke på er hovedindeksen, oljeprisen, stor short,

Hvor langt med tror du vi skal før det snur tror du?

Snur nok idag kl 1625, en liten boost på olja så blir det fart i sakene :racing_car:

Det tror jeg også på, men ikke at oljen er helt klar enda. Sitter fortsatt trygt i TGS, men har solgt nesten alle andre posisjoner for å laste opp oljebull når de rette indikasjonene begynner å glimte.

Blir jo på virka så til de grader av oljeprisen😇 sko nesten trodd det var olje vi solgte🤷‍♂️

Dette er komisk. Shorterne har fått herje vilt.

Dette er komisk, men ulogisk syntes jeg ikke det er. Om en tar koblingen til oljen feks. så kan redusert oljepris føre (på sikt) til reduserte investering og da ryker seismikk først. EP har nok data til å drille, mens riggene må flyttes på (supply). EP styrer showet.

Selges ned med små poster…

En luring som lemper ut på 122. Tør ikke kjøpe så mye og da jeg ikke liker at den 123 bunnen ble brudt.

Ned å teste 120 igjen ser det ut som. Omsettingen doblet seg nettopp. Noen som lemper ut litt.

TGS: Mandatory notification of trade

2 Likes

Dette er flott. Greit at kursen kom seg over 120 igjen.

1 Like

Decent!

1 Like
4 Likes

TGS Secures Two-Month Proprietary OBN Data Acquisition Contract in the Gulf of Mexico

4 Likes

Det er lov og håpe vi ikke skal nedover igjen nå - selv om jeg tror dette i stor grad dikteres av oljen.

Fikk vite via noen bekjente at papirene til konkurransetilsynet er sendt inn allerede.

2 Likes

:popcorn:kjempespennende.