Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

The Park salg på steam

Men det virker jo som du karakteriserer 92 plass som det samme som under 200 plass? Du sier, “The Park ligger langt fan nede i avgrunnen” …? Jaja… tar helga… no blir det fæst :smiley:

En 14. Plass ble det nå i første omgang. Jeg synes det er helt klart godkjent med tanke på ressursene som er brukt og kort utviklingstid.

3 Likes

Gidder ikke å si det her så får jeg foredrag fra estimatkongen hele kvelden

4 Likes

Om ikke mer

Hvor mye mersalg har der bidratt til for Tsw tror dere ?

Jeg tror nok StarBreeze gjengen estimerer Funcom bedre enn vi som har aksjer? :stuck_out_tongue:
Det hadde jo vært fantastisk om noen kunne komme med noen guestimates… Jeg ser frem til når tallene blir meldt… Tror det kan bli morsomt å se hvor feil forumkongene har? :stuck_out_tongue:

EDIT: Maks plasseringen for The Park var 13. Oppløsningen på tv er to tre timer og er ikke med ser jeg… Ikke at det betyr så mye, men just saying…

For å si det på en annen måte som er like vesentlig. Hvis den gamle porteføljen holder stand, så vil tilleggssalget til LMO pluss nå The Park bidra til positiv EBIT de neste kvartalene. Lager de ett par slike minititler til samt fortsatt får drahjelp av LEGO, ser fremtiden positiv ut.

Kursmessig så er det så mange kortsiktige innblandet slik at det blir jojo fremover også, både i positiv og negativ forstand.

EDIT: De melder 50.000 solgte eksemplarer neste helg og melder om at de vil fortsette å lage denne type spill, fortrinnsvis fra TSW og AoC! :wink:

1 Like

thank you… endelig en som har skjønt det… Utgifter det samme men høyere omsetning… :slight_smile:

crouch down, nå kommer regnestykke om milion lønnede spill utviklere fra forumkongene og FUNCOM ekspertene :stuck_out_tongue:

Dette har jeg da skjønt en stund, siden launch av LMO på IOS, de andre er blendet av historikken til Funcom og ser alt som bais uansett, litt synd :wink: EDIT: må ikke være rakettforsker, bare ha en objektiv tilnærming, noe mange her IKKE har…

1 Like

Exactomundo… Her blir folk spinnvill når de har solgt FUNCOM. Skjønner ikke hva det står i… Dette spillet har allerede med synergieffekter rakt inn 2 til 3 mill NOK vi ikke kunne forvente oss før 26 August i høst. Utgiftene til selskapet er det samme. Q3 blir positiv. Q4 blir positiv… Q3 kommer mest sannsynlig til å gi status oppdateringer og kanskje ny tittel i utvikling… osv… Tror bare ikke på dette pisset at aksjen skal ned under 100 mill i markedsverdi… Hvorfor pokker skal det det etter at de slapp dritbillig fra Økokrim og også har fått finansiert til slutten 2016… Mange som drømmer litt her… Våte drømmer kanskje…

The Park ligger på 102 plass stødig. jeg tror den kommer opp igjen. Alt går etter plan. det eneste jeg ikke forstå og som jeg er litt skuffa over er at TSW og Ultimate Pack ikke kommer lengre opp på lista. Hadde ventet meg bedre synergier nå i andre omgang etter at de var såpass bra nå tidligere…

TP 93 nå

Må være feil. var noen lengre opp her som avlyste The Park. :stuck_out_tongue:

Eg håper/ tror at TP kommer langt oppover i helgen, og kanskje helt opp mot topp 20, kanskje ser vi topp notering i helgen ? :slight_smile:

GOD NO… What did you just say !?! Turn from me dark one, lover of FUNCOM!!

hehe :stuck_out_tongue:

Nå er vel klokken 23 +/- i USA. Hvor mange spillere er det nå og hvilken plassering? Hadde vært gøy å vite.

Ser at nå er det Tsw ultimate edision som er på tur opp, nå nr 130.
Har ikke lagt merke til tidligere plassering.

Tsw 150

TP. 141

4 Likes

En TSW Halloween opptur forventes nå, men at the park selger så lite på fredagskvelden før Halloween er skuffende.

YouTube stats: 2,934,950 views and 24,158 comments for videos uploaded last week, over 50 new videos uploaded yesterday

6 Likes