Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Theta/Tfuel

Starter en tråd om det kanskje hotteste og mest lovende prosjektet i Krypto; Theta.

DYOR på www.Thetanetwork.org.

2 Likes

Kikket på denne for en tid tilbake :+1:
Men ser ikke ut til å kunne handles fra Coinbase dessverre.

1 Like

Nei, ikke enda - noe som gir traction på oppsiden når det skjer. Jeg kan anbefale å handle gjennom binance dersom du ikke bor i USA. Hvis du gjør det åpnet nylig handel gjennom Kucoin, selv om prisen der går opp mot en dollar over prisen på binance.

Flott med en tråd for theta/tfuel!

Jeg har vært i denne lenge, etter et stalltips fra en god venn, og er fortsatt imponert.

Jeg spår at det er Theta/tfuel som vil endre folks oppfatning av kryptovaluta!

2 Likes

CEO Mitch forklarer i forrige AMA at de holder på å signere en avtale med et «global 100 company». Mange trodde dette var Sony etter at nyheten om at de ble en ny validator node nå i mars, men det er en twitrer som viser at Sony ligger på 122 plass på Fortunes Global 500. Samtidig er det en validator node i Danmark som ikke har blitt annonsert enda. Et firma som ER på topp 100 av global 500 er Apple, og de har nylig åpnet et datasenter i Danmark, Viborg, som har ca samme plassering på kartet som den ukjente validatoren. Se kart og kilder under.

Forklaring fra Mitch - se fra 15:23, for å få med konteksten. Se fra 18:00 hvis du bare vil høre det om global 100 company.

Tweet

Apple

Viborg

Validator

Da stiller i så fall Apple seg inn i rekken etter Google, Sony og Samsung.

Jeg tør ikke tippe kurs hvis dette skulle vise seg å være Apple.

1 Like

Jeg tror ikke dette er et «hvis», men et «når».

Til dere daytradere: Theta og Tfuel er noen av de mest teknisk tradede assets jeg har sett!

1 Like