Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) đŸ·

FĂ„r vi slutt over 5 idag da?
Var en del rar handling IgÄr, mye short i Thin ?

Edison’s vurdering av THIN - Thin Film Electronics Getting the R2R ball rolling:

Det har vÊrt en fantastisk reise med Thin Film Electronics forelÞpig, og jeg ser frem til resten. (Jeg sitter nÄ med en urealisert avkastning pÄ litt over 80%). Jeg har en god fÞlelse av at vi bare sÄ vidt har startet. Dette er det selskapet jeg fÞlger tettest av alle mine aksjer, men det skulle vel egentlig bare mangle da jeg har 60% av min portefÞlje i dette selskapet.

Her er en skjermdump av siste ukens aktivitet i aksjen pÄ Oslo BÞrs:

HĂ„per flere enn meg her inne sitter tungt i denne aksjen.

3 Likes

En liten oppdatering av hva som foregÄr rundt Thin Film for tiden.

Ny melding idag pÄ bÞrs:
Xerox Demonstrating Printed Memory Product Featuring Thinfilm’s Technology at World’s Largest Printing Equipment Exhibition
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=403701

Thin Film har ogsÄ kjÞrt en selskaps presentasjon hos Nordnet som nÄ ligger ute pÄ YouTube:

1 Like

Etter at jeg solgte Funcom med tap og DNB med gevinst har jeg nÄ 100% i ThinFilm, men kun ca. 9% av nordnet kontoen min (resten cash). Venter med Ä overfÞre pengene fra zero kontoen til min egen inntil vi ser om Funcom gÄr ned til under emisjonskursen. Det kommer ikke pÄ tale Ä kjÞpe Funcom for noe annet alltime low nÄ. 40% gevinst ca i Thinfilm.

5 Likes

Hva skjer med Thin da Larsen ? er det gevinstsikring nÄ ? Er det det en god inngang nÄ ?

1 Like

Noen som har negativ kritikk av aksjen? Hva kan gÄ galt osv. Fremtidige emisjoner og utvanninger, marked, har de lite ordrer nÄ ift hva de burde hatt pÄ denne tiden etc etc.

1 Like

En negativ ting som jeg kommer pÄ sÄnn i farten her mens jeg sitter Ä spiser frokost, er om iPhone skulle finne pÄ Ä fortsette holde NFC lukket. Det vil si at ingen med iPhone fÄr brukt NFC produktene Thin Film leverer.

2 Likes

Jeg hÄper og tror de vil Äpne opp etterhvert. Samme problem med seqr fra seamless der betaling med nfc bare vil fungere pÄ android i begynnelsen.

1 Like

Som sagt sÄ er det NEO som styrer denne aksjen. Her er utviklingen siste uken:

Fortsetter NEO Ă„ selge - selg. Stopper de - kjĂžp.

7 Likes

Neo nettokjĂžper 1.2 mill og nordnet nettoselger 2 mill. Da blir vi vĂŠrende da :slight_smile:

3 Likes

Tok en liten trade her i dag med sl pÄ 4,28 :slight_smile:

Kan vi komme til og se tre tallet pÄ Thin da ? Aksjen liker Äpenbart ikke en sur BÞrs.

Jeg hadde ikke blitt overrasket. Jeg ble stoppet ut. Men den blir veldig fristende pÄ 3-tallet.

2 Likes

Da er jeg all in i Thin med snitt 4,5 ish, tok rotta pÄ bsu kontoen ogsÄ for Ä ta en gamble her.

Om den gÄr ned fÞrste Äret er no problem. Jeg ser langsiktig pÄ en 2-4 Är nÄ, ogsÄ selger jeg heller hvis ting begynner Ä gÄ annerledes enn det jeg vil. Men per nÄ har jeg stor tro pÄ dette her.

1 Like

brukte du BSU til Ă„ kjĂžpe Thin? :confused:

3 Likes

Risikoviljen pÄ dette forumet er imponerende.

4 Likes

Ja gjorde det, mÄ tilbakebetale skattefradraget. Men det gÄr bra. Jeg er hypet pÄ Thin nÄ sÄ det gÄr greit.

du gÄr vel ogsÄ glipp av fremtidige skattefradrag pÄ BSU nÄ?
Du mÄ virkelig ha stÄltro pÄ thin

Det kan lĂžnne seg Ă„ vĂŠre litt forsiktig i Thin. Er jo Keith , Fussell og Eric Simpson som kontrollerer mye av kursen her med bytte av aksjer mellom selskapene sine. Dermed blir den veldig uforutsigbar, uavhengig av hva som skjer i selskapet.