Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

Har lyst selv, men min Golden Rule nr.1 hindrer meg :scream::thinking::disappointed_relieved:
Gratulerer til alle som er inne :steam_locomotive::steam_locomotive::steam_locomotive:

Tenker vi drar en IDEX-reprising her nå jeg. 2 kr ila ganske kort tid, om ikke mer :slight_smile:

KJøpte iallefall mer idag jeg, så har en del nå :sunny:

Noen som kan forklare hva som skjer i denne nå ??

Shit 50% :open_mouth: Grattis til de som er inne :smile:

Les dagens melding

1 Like

Dette var ikke dumt, men håper ikke den tar ut for mye krutt på en dag. Hadde vært fint med en jevn (men aggressiv) stigning fremover. Tror det er mye svenske/utenlandske penger på vei inn her.

Det var ikke mye til stemning her i gården ? :slight_smile: … Denne meldingen i dag var vel utelukkende positiv ?!!

Fantastisk melding dette:)

Porteføljeforvalter Martin Mølsæter i First Generator mener dagens Thinfilm-kursoppgang er berettiget. Han peker blant annet på at aksjen har falt en del før dagens oppgang, da kundene til Thinfilm har vært avventende til å bestille store volumer før NFC var tilgjengelig på Iphone.

Her kan vi forvente flere større kontrakter fremover tror jeg. Har ikke den helt store posten i THIN, men i dag hjelper det på selv med en liten post. Tror oppgangen fortsetter, og at kursen kan gå over 2 kroner igjen ganske raskt nå.

2 Likes

top 500 THIN aksjonærliste per 11.09.2018

20180911 THIN top 500 shareholders (1).xlsx (38,6 KB)

1 Like

70,29 % eid av top 20! Det kan bli trangt i døra.

Hva tenker dere videre her? Mer opp? Korreksjon? Nølende start på dagen…

1 Like

Ble litt overrasket over hvor tung topp 20 er.

Den som visste! Jeg har stop loss på 1,10, så får vi se :slight_smile:

Looking good! RT 1,222

Kanskje en viss kortsiktig støtte på 1,138-1,140, men det er mulig jeg bare driver med gjetting her :stuck_out_tongue:

Hoi.
Har ikke fulgt denne , men tok et lite bett i denne i går. Ser at den har hatt en emisjon og har falt etter det. Men den har samtidig ligget mellom 2-2,5 kr i 2018. Med denne meldingen som kom i går, er det naturlig at den kanskje skal opp mot 2 kr igjen ?

Dunkel: Jo.

Brudd opp fra nedtrenden fra forrige topp, spennende!

1 Like

Tok du noen Lodd? Prøver meg på en trade her :grin: Tvi tvi.

1 Like

Ja jeg tok noen lodd ja hehe! satser på at det er tegn på at den snur opp!

Kom du deg inn @novalusus ?

1 Like

Jepp. Venter i spenning😁

Det presses ned nå.

1 Like

Er du uten igjen eller holder du?