Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Det skjer ikke med det første. De har vel pliktet deg til å sitte med aksjene en stund…

Nei, de er ikke en del av lock-up “gjengen”. De kan selge når de vil, men de har gitt sin fulle støtte til denne transaksjonen med Thor Medical.

Både Radforsk og øyenlegen traff faktisk begge nært bunnen med sine exiter.

Einarsson trodde på fugl føniks for biotek, men der de valgte å tømme seg har det steget 150 % i ettertid. Alt annet stuper.

Dette forteller at denne bransjen er vanskelig og enormt uforutsigbar, også for proffene og de største investorene i feltet.

7 Likes

Kurutviklingen her vil dessverre ikke gå oppover for alltid… Noen som har tanker om fair prising av selskapet basert på det vi vet i dag, og dermed hvilket nivå kursen vil stabilisere seg på de kommende uken?

1 Like

Flott kursoppgang , og unner Asmyr denne oppgangen og papirgevinst

ingen aning hvor dette kan ende kurs messig men jeg er på nippet til å selge traden, holder litt igjen da flere innside handler kan skje anytime

2 Likes

Kort vei til 2,90 sånn jeg har forstått det

Nærmer seg min utgang på 2,80 nå. De pengene forsvant til andre formål så jeg har ikke lekt med tanken på en ny inngang. Blir uansett spennende å følge selskapet fremover. Har begrenset tro på at det kommer noe mer ut av dette forsøket, men en aksje skal jo ideelt prises etter sannsynlighetsgrad selv om den måtte være beskjeden, så kursmessig kan det være mer å hente.

Ja, ser litt utsolgt ut for aksjer p.t…

image

Sykeste jeg har sett, er sammenslåingen med Thor Medical så vanvittig bra for Nanovector at kursoppgangen er legitim?

Kvalitetsinnlegg fra meg.

https://twitter.com/fornybarbio/status/1666727943270219777

image

1 Like

Fuckin hell! Og volumet bare øker!

Solgte halvparten, dette er for vilt for mitt vedkommende. Høydeskrekken slo inn, som jeg for få minutter siden anbefalte andre å ikke la seg påvirke av. Men det var på 50% lavere kurs…

1 Like

Folketrygdfondet som skal kjøpe igjen sine 8 millioner aksjer North kjøpte for 0.90?:joy:

1 Like

Ser ut som du traff bullseye på den traden

Gratulerer til alle som håvet inn på 70 og 80 øre. Dette ble bedre enn man kunne tenke seg. Solgte halve beholdningen selv. Sitter Long med resten :money_mouth_face:

Har stor tro på at det er en insider som kjøper seg opp nå, enten det eller så skal shorten dekkes. Spent på om vi får melding iløpet av dagen om de blir ferdig med å kjøpe

Virker som at det er noen som bare kjøper så mye man makter, uansett pris. Er vel enda mer som har lekket ut som er bull. Vet man hvor mye penger som finnes i Thor Medical?

En milliardær har mye peng :wink:

Fint for de to som kjøpte opp kursen i forkant av melding :slight_smile: håper for deres del at det var tilfeldig!

1 Like