Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

7 Likes

11 Likes

Er North en del av de 12%?

Hvis ikke så begynner jeg å øyne et håp om at blokkeringen av forslaget kan gå gjennom!

1 Like

Er medlem av AG Nanovector og har nå stemt nei med mine 43k.

7 Likes

Mobil fungerer utmerket.

2 Likes

Funket også fint på mobil her.

3 Likes

Nei, dette er uten North :ok_hand:

5 Likes

Hadde bare 8000 stk, men stemte nei her og.

4 Likes

Dette er veldig bra. På tide at de som mest bryr seg om NANOV (dere) sørger for at det blir en transparent prosess.

Aktive aksjonærer, selv Carl Icahn ville vært stolt.

Blue Horseshoe loves Anacott Steel osv

3 Likes

Jon Magne Asmyr <agnanovector@gmail.com

3 Likes

Hva skjedde med denne svindel selskapet og denne Archer meldingen

Nordic Nanovector kunngjør oppdatering fra Archer-1 fase 1b-studie av Betalutin® i kombinasjon med rituximab i 2L follikulært lymfom

Oslo, Norge, 25. mai 2021

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) kunngjør første lovende data fra Archer-1 fase 1b studien som undersøker Betalutin® ( 177 Lu lilotomab satetraxetan) i kombinasjon med rituximab (RTX) i andrelinje follikulær lymfom (2L FL).

De foreløpige resultatene viser klinisk aktivitet med syv av syv pasienter som oppnår respons, inkludert 5 komplette responser og 2 partielle responser. Alle svar pågår for tiden, 5 av dem 2 år etter Betalutin®-administrasjon.

På tvers av denne pasientgruppen viste Betalutin® med RTX en meget god sikkerhetsprofil, sammenlignbar med den for enkeltmiddel Betalutin®, uten observert dosebegrensende toksisitet.

Archer-1 er en fase 1b åpen, enarms, multisenter dose-eskaleringsstudie for å vurdere sikkerheten og den foreløpige aktiviteten til CD37-målrettet Betalutin® i kombinasjon med CD20-målrettet RTX hos pasienter med residiverende/refraktær FL som har mottatt en eller flere tidligere behandlinger.

Grunnen jeg kjøpte aksjer i Nano var Archer

1 Like

Jeg vil oppfordre alle aksjonærer i Nordic Nanovector til å stemme nei til det foreslåtte fusjonsforslaget.

Forslaget krever minst to tredjedels flertall, og det skal litt til før 67 prosent av fremmøtte stemmer (inkl. fullmakter) faktisk godtar det elendige fusjonsforslaget. Det anser jeg som lite sannsynlig.

Tipper North Energy og andre mobiliserer, slik at fusjonsforslaget forkastes - og da er det en naturlig konsekvens at sittende styre må gå.

Tror det vil komme kursoppgang både om fusjonsforslaget blir forkastet og/eller om North Energy kommer opp med et bedre forslag.

Det kan også komme rally av andre årsaker, for eksempel forventninger om en bedre exit, posisjonering for å få stemmer, Folketrygdfondet tilbakekaller aksjer utlånt til short for å kunne stemme for alle sine aksjer ved generalforsamlingen etc.

1 Like

Det var en totalt misledende melding " det er 100% sikkert" Mye på gang i kulissene i Nano…Går veien for at det ikke blir noe av denne fusjonen … Dem har mye og svare på Nå. Hva er forventet å skje hvis denne fusjonen ikke blir noe av? Bare ett spørsmål’ for jeg står fast her…Hva er scenarioet:)

Hva er konsekvensene for ett selskap " hvis det kommer frem i dagens lys" lagt frem dokumentasjon på at dem har gitt feil informasjon til aksjonærene for egen vinning.Hva vil skje hvis det viser seg være tilfelle her? Blant annet at dem tilbakeholdt informasjon ved den siste emisjonen. ’ at løpet var kjørt allerede da’ …

1 Like

Dem har forhåpentligvis terget på seg en del feil mennesker ‘storaksjonærer’som faktiskt er i stand til gjøre noe med dette. For her er d mye svin i skogen…’ det er d vell ingen som betviler lenger’.Håper det …

Her er siste del av meldingen som ikke ble publisert via børs. Lar det seg lese på mobilen?

1 Like

Takker:) Supert;)

fra 15.sept meldingen

…I slutten av august kom nyheten om at administrerende direktør i selskapet, Erik Skullerud, går av. Dager senere la selskapet frem tall for andre kvartal. De viste at det ville koste selskapet opptil 200 millioner kroner å avvikle Paradigme-studiet. …

Er det kommet nytt anslag for nedkjøringen av Paradigme ? I seg selv er jo kostestimatet en katastrofe…

1 Like

Det er på lista hos aksjonærgruppa på Facebook… ett av punktene…