Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

@ jajajaja
Ask Asmyr he knows very well who I am or who’s is Eddieb….You can report me if you want !!! ( as far as I know, nothing illegal in giving an opinion….), I am writing only on this forum because in my point view it is most interesting forum in Norway…Your statement doesn’t make any sense to me , sorry !

1 Like

Sikkert greit å ta en IP-sjekk @pdx

3 Likes

Er nok flere på forumet som tenker den tanken! I alle tilfeller, uansett koordinert.

3 Likes

@ Dongchali,
We can t agree with each other ? Don t you agree with the people who with you share the same opinion ?
Please , you insult most people intelligence! I have had the courtesy to give you an explanation…so please don’t waste my time with “ idiotcracy”… I wish you a beautiful day ! Thank you for reading me…

1 Like

Thank you ! I love the clowns! The most beautiful job in the world : make people laugh!!! What else do we need ? …. :joy:

2 Likes

@hybrid
I totally agree with you , Thank you !

1 Like

@ arborum


I am surprised ! You will “ vomite “ me again , I can’t put you “a like “ on Nordnet, I don t have an account so I do it her , I AGREE on most of it WITH YOU ! Interesting post ( as young people say )

Overhodet ikke, men det gnålet du / Momo holder på med, fullstendig nedsnødd og irrelevant for min del, får dere jazze videre med i fred.

TrMed-tråden på TI er offisielt blitt trash, det er identisk med oppførselen og agendaen din når du klarte å smiske deg inn i styret og forsøkte å skape full panikk blant aksjonærene. Du lyktes ikke med det fremstøtet, håper flesteparten klarer å se forbi alt våset nå også.

5 Likes

… er allerede på sagen og har sendt privat melding til @pdx med ønske om at der implementeres tjek/sammenfald af IP adresser med UI hint til øvrige skribenter om potentielle sammenfald, der kan bruges til at validere autenticiteten af indlæg her på TekInvestor.

Demper et par brukere her inne i et par uker, hvis sirkuset fortsetter etter det blir det permanent.

15 Likes

For såvidt enig i at det blir i overkant fra Berglund og kompanjongen hans. Likevel, de er Bear (og har kanskje en agenda) . Kan ikke se at noen klarer å gi gode Bull argumenter her? Solgte meg ut selv etter annonsering om Thor, og er takknemlig for det. Kom vel ut ca. I null etter fadesen i Nanov. Har fulgt med fra sidelinjen siden. Opplever det som svært mye enklere å ikke være “Biased”.

For min del er det ingenting som taler for kjøp her og en verdi på opp mot 300 mill. De ga vel mer eller mindre vekk pipen fra Nanov (ble vurdert til 2.5% verdi?). Melding om oppstart av fabrikk var vel intet mer enn forventet?

Beklager for eventuelle feil. Men jeg sliter med å se hvorfor man skal kjøpe/være bagholder her i lang tid? Min vurdering er at her har man god tid på å eventuelt komme inn, på noe høyere kurs kanskje riktignok, når mer er bevist og klart. Motargumenter?

8 Likes

Fordi de ikke blir gjentatt hver dag?

Jeg er aksjonær, og derav positiv siden du adresser grunner for det, da jeg tror / håper det blir good business når en investering på 450 MNOK forventes å gi en årlig forrentning på 200 MNOK.

Videre er tre avtaler med farmaselskaper signert gjennom LOI og i selv store nok til å ta i mot forventet storskala-produksjon fra det første anlegget.
Dette bekrefter et mulig potensial for enda flere anlegg med tilsvarende marginer, antakeligvis bedre, dersom flere farma ønsker leveransene sine fra Thor Medical.

Bull for meg kan dog være neutral eller ikke-relevant for andre, men det får en og en hver finne ut av selv. Innen Q3 får vi svaret på om Thor klarer å levere slik de håper på eller om Eddie får rett; dette går i vifta, teknologien fungerer ikke.

4 Likes

100% bull uansett, -alltid. Finnes ikke et bedre motargument enn det. Bundet til masten :joy:

2 Likes

Er vel bull:

  • at de har signert 3 LOI.
  • At de har startet opp bedriften med laboratorie og pilotfasiliteter på Herøya.
  • At radiofarmaka er hot på markedet slik at alpha-emittere blir etterspurt (senest aktualisert ved at rayzebio ble kjøpt opp for 4,1 mrd $)
  • at fremgangen er i henhold til eller bedre enn forespeilet per nå.
  • at vi vet at både Oncoinvent og artbio (som antagelig er blant loi-bedriftene) skal kjøre i gang større studier og har behov for alphaemittere.
  • at bedriften har tilgang til personer som RHL som har kontakter og unik knowhow innen feltet/bedrifter som Thor ønsker å ha som sine kunder.

Finnes selvsagt usikkerhetsmomenter som:

  • pengebehov(?)
  • er det noe konkurranse og hvordan ser den ut?
  • er man avhengig av suksess fra annen part (Oncoinvent, artbio) for å kunne innfri planene man selv har.
  • hva får man ut av/sitter man igjen med avtalen som ble gjort med cd-37-teknologien ved en evnt suksess.
11 Likes

TyrionIV
Enig med: Er vel bull alle punkter
Når det gjelder pengebehov så har jeg sett for meg muligheten og stor mulighet:
Til å få lånt penger dersom pilotprosjektet er vellykket
EddieB var så opptatt av å skremme at han ikke ønsket å svare på:
Vi vil gjerne ha dokumentasjon på at alle vet at det blir emisjon som han skrev
Tror ikke at det er lov å skrive hva som helst her på Tekinvestor uten at man må stå til rette for bevisst feilinfo så håper at h3nk1 sin oppfølging bærer .
frukter. 2024 blir et spennende år. Fler LOI som erstattes med reelle ordrer kan være en realitet allerede om ca 1/2 år. Ledelsen ba oss spesielt om å være forberedt på 28. februar

3 Likes

God rom jul alle sammen.

For å unngå spekulasjoner ønsker jeg å meddele at det ila dagen vil dukke opp på aksjonærlistene at jeg har solgt 400 K aksjer.

Dette skyldes utelukkende skattemessige årsaker og krav grunnet at jeg tok aksjer som betaling for styrehonorar og bonus. Aksjer som er i lock up. Alle mine investeringer står i TM etter at jeg valgte å selge meg ut av andre selskaper og kjøpe aksjer i NN før EGF 3 januar i fjor. Lønnsinformsjon sendt til skatteetaten baserer seg på aksjekurs tidlig juli, rundt 2 kr. Skattekravet for aksjene jeg mottok er nesten like stort som verdien på aksjene pr idag.

Jeg kjøpte 400 K aksjer etter at avtalen med TM ble meldt i juni. Jeg har nå solgt like mange aksjer. Jeg har undersøkt juridisk at disse aksjene ikke er del av lock-up avtalen. Videre har jeg fått en juridisk vurdering at hele lock-up avtalen er ugyldig for min del grunnet avtalebrudd fra Nort Energy ift betingelser i avtalen.

Jeg kunne solgt i sommer på kurser langt oppe på 2 tallet. Det har jeg IKKE gjort, men forsøkt løse skattekravet på andre måter. Jeg er lojal til selskapet og vil ikke bare stå tiden ut ift lock-up perioden, men ønsker å være med lenge. Jeg har fortsatt tro på Alf og hans prosjekt. Potensialet hvis FEED studien lykkes, er enormt.

Jeg ønsker ikke delta i diskusjoner på anonyme forum. Jeg følger med og ser jeg er etterlyst. Jeg tenker det er i alles interesser å ha en saklig dialog der man diskuterer sak, fag og strategi. Det er viktig at Alf og hans team får ro til å drive frem prosjektet på Herøya. Foreløpig er det hensiktsmessig å holde en lav profil.

Når det er sagt har AG beviselig en kraft og stemme vi skal benytte. Derfor er også selskapet kontaktet ifm Nuclithera avtalen. Jeg er ikke fornøyd med svaret vi fikk fra selskapet. Min forståelse av avtalen var at selskapsstruktur skulle vurderes nærmere både juridisk og strategisk av nytt styre. Det var en forutsetning at flest mulig av de gamle aksjonærene i NN skulle kunne få være med å investere videre i CD37 plattformen. Det har vært helt klart at TM ikke ønsker å bruke penger på CD37. Likevel kunne det nye ASet vært endel av TM sin selskapsstruktur som et datterselskap. Dette kunne vært løst på flere måter. I et frittstående AS er det begrensninger ift antall. Man kan ikke trykke opp aksjer til 11.000 NN aksjonærer. Men dette skulle også sees på. Det burde ihvertfall være rom for flere enn 3 aksjonærer.

Når det er sagt er jeg i dialog med både Roy og Scatec som største eier i TM. Jeg har god tone og diailog med både Roy Larsen og John Andersen. Jeg tror vi skal finne gode løsninger. Skal i første omgang hilse fra Roy og si at påstått royalties til TM hevdet på Tekinvestor, er helt feil.

Jeg kommer tilbake med mer info fra Roy på Facebook gruppen AG Thor Medical vedrørende Nuclithera og veien videre.

Ønsket dere alle et godt nytt år og spennende år for Thor Medical.

Mvh Jon Magne Asmyr

21 Likes

Takk for god informasjon og godt nytt år!

1 Like

https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=101044

Ja hva står det, dere som har tilgang?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.