Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Thor Medical ASA – Mottatte stemmefullmakter til ordinær generalforsamling 2024

TekBot

Kommer piloten til å fungere like bra som omtalen her ?

Avgitt fullmakt. Hvordan ligger det an ift 10% @JMA73 ?

Alle mann til pumpene. Sitter folk fra aksjonærgruppa og ringer i helga, og jeg har sittet i telefon hele uka. Ba om oppdatering i går, men fikk ikke svar fra Nordea. Skal møte Roy og Alf på tirsdag, så håper vi når målet på mandag og kan børsmelde over 10%

2 Likes

Mange sliter med å avgi fullmakt via mobilen på Euronext Oslo børs. Det går ikke. Dere må bruke pc/lap top. Ta dere den tiden ila helgen. Alle monner drar. Også du som kun har få aksjer!!! :muscle::muscle:

Gå inn på Euronext Oslo børs, logg deg inn med bankbid. Se Hendelser, generalforssmling, thor medical, fullmakt, der finner du mitt navn som fullm haver, trykk avgi fullmakt.

Alt må du printe ut fullmaktsskjema og sende nis@nordea.com Åpen fullmakt til meg.

2 Likes

Jeg fikk det ikke til på mobilen men veldig enkelt via PC!

Bruk Chrome på mobil

1 Like

Flagging Thor Medical ASA 08.04.2024

5 Likes

Gratulerer og takk for innsatsen igjen @JMA73 . Får bare håpe det blir lønn for strevet!

1 Like

Business update from CEO in relation to the company’s AGM

7 Likes

Completion of annual general meeting

Ingen spesiell diskusjon på AGM i dag? I hht børsmelding etter AGM ble alt godkjent ihht planen. Ikke “bruk for” AG Thor Medicals fullmakter?

@JMA73 var vel fornøyd etter møte med Roy og Alf? :sweat_smile:

Fra FB siden AG Thor Medical:

GF ble gjennomført uten innsigelser og uten benkeforslag.

I forkant har jeg sittet i lange møter med Alf, Roy og Scatec både tirsdag og onsdag, Møtene var konstruktive og vi blir hørt. Jeg må trekke fram møtet med Alf som meget inspirerende. Vi pratet i nesten 4 timer og Alf noterte flittig mine innspill.

Jeg besluttet i går ikke å fremme noe benkeforslag med den innsikt jeg har fått og den positive dialogen som er etablert. I tillegg har jeg fått konkrete lovnader fra Roy Larsen, og vi skal utarbeide et felles utspill om muligheten til å investere i Nuclithera. Roy poengterte dog at usikkerheten er stor og det er mulig at det ikke er noen farbar vei for CD37 plattformen. De skal nå intensivere data gjennomgangen.

For å endre styret måtte vi ha med oss et flertall, noe som er umulig da Scatec ikke ønsker endring ved denne GF. Det kommer nye muligheter og dialogen med Scatec er god.

Jeg var ikke tilstede på GF grunnet sykdom, men hadde selvfølgelig dratt dersom det ble besluttet å fremme krav om EGF/granskning. Som dere vet var målet aldri å dra granskningskortet, men få til dialog, gjensidig forståelse og minnelige løsninger. Min opplevelse er at jeg har lykkes med det.

Jeg har spilte inn ønske om en kapitalmarkedsdag før sommerferien, noe de anerkjente behovet av ift kommunikasjon til markedet.

Det kommer mer info på Facebook siden om dialogen med Roy, øvrige møter og vurderingene som ble foretatt i går. Jeg og Roy skal utarbeide et felles budskap ift muligheten til å investere videre i Nuclithera.

Ha en riktig god helg alle sammen.

12 Likes

Håper den holder seg kursmessig. At vi slipper å gå under 1 tallet igjen.

Er vel stadigvæk utrolige mængder aktier, der snart frigives fra lock-in perioden?

Minutes from the annual general meeting

Er det noen skjær i sjøen skipper. Rolig farvann gir en trygg havn, farten fremover er
stabil men…No nytt på Herøya ?

Issuance of shares to members of the board

Grant of restricted stock units (RSU) to the members of the board