Jeg skal møte Alf kommende uke, og håper på respons fra Roy til uken også. Har konstrultiv dialog med Morten.
Fusion bruker alfaemitter konkurrenten 225 actinium. De fleste selskapene i verden forsker på den radioisotopen inkl Bayer. Man har satset på Ac225 pga lengre halveringstid, men som professoren i artikkelen over henviser til, tror han Pb212 blir vinneren og tar markedet hvis logistikken løses. Pb212 er nedfallsisotop fra Thorium 228 som TM skal selge. Ac225 kommer ifra bestråling av Uran 233 i reaktorer. Dette er å blir et kappløp om hvilken radioisotop som tar markedet først og hvem som kan levere Alfaemittere. Pb212 har størst potensiale ift bruk og halveringstid, mindre etterskade på friske celler og nyrer vs 225 actinium. Hva om Pb212 vinner kappløpet og de store selskapene endrer strategi og satser på Pb212. Når vi ser hva det lille selskapet Fusion ble solgt for, forstår man potensialet.
Møtet med Alf er utsatt til rett etter påske grunnet sykdom. Innkalling GF kommer snart. Vi forbereder benkeforslag dersom vi før 11 april ikke finner en minnelig løsning. Derfor trenger jeg fullmakter fra alle småaksjonærer som støtter AG. Skal kontakte Nordea og be de legge inn navnet mitt inne på VPS nedtrekks meny/GF/fullmakt.
Det blir vel ikke så store problemer med å få testfabrikken til å funke. Da blir det vel noe høyere aksjekurs også.
Thorium-228 supply ripe for research into medical applications
FULLMAKT TIL GF 11 APRIL.
Da har innkallling til GF kommet. Jeg har fått Nordea til å sette opp mitt navn i nedtrekksmenyen under fullmakshavere inne på Investortjenester. Dere som ikke har elektronisk tilgang må printe ut fullmaksskjema, fylle ut åpen fullmakt, og signere og sende dette på mail til nis@nordea.com. På samme måte som tidligere.
Jeg skal ha møte med Alf før GF og håper på dialog med Roy. Fullmaktene er nødvendig for å få gjennom benkeforslag om granskning dersom vi ikke kommer noen vei med dialog. Vi trenger 10% oppslutning for å kreve granskning. Eventuell granskning vil omfatte Nuclithera avtalen og DD prosessen med Thor Medical.
God påske alle sammen.
Mvh
Jon Magne
Delegert - alle monner drar. Lykke til til oss, og god påske.
Lykke til med oppstarten over sommeren
Vi søker en prosesstekniker til vårt pilotanlegg på Herøya Industripark. Her skal vi teste og videreutvikle en produksjonsprosess for radionuklider til radiofarmasøytiske legemidler. Thor Medical har utviklet en proprietær produksjonsteknologi for radionuklider basert på naturlig thorium, og den skal nå industrialiseres. Erfaringene fra denne piloten vil være avgjørende for utviklingen av konseptet for en fullskala industriell produksjonsfabrikk. Det vil samarbeides tett med industrielle partnere i arbeidet med oppskalering og videreutvikling av produksjonsprosessen.
Stillingen vil samarbeide tett med selskapets prosessingeniør og rapportere til teknologidirektøren.
Kilde Finn.no
HASTER MED FULLMAKTER!
Minner på behovet for fullmakt så jeg raskest mulig kan børsmelde størrelsen til AG. Vi trenger 10 % for å kreve granskning av Nuclithera avtalen. Målet er ikke granskning, men å finne en løsning så AG føler seg ivaretatt og selskapet får ro til å fortsette arbeidet med piloten.
Kommer du på GF så frafaller fullmakt og du kan stemme selv ved oppmøte. Viktigst nå er å vise oppslutning, og at AG samlet er nest største aksjonær i TM.
Jeg skal ha lunsjmøte med Alf Bjørseth 2 april.
Fullmakt kan gis ved å gå inn på VPS investor tjenester, hendelser, GF, avgi fullmakt, velge mitt navn i nedtrekks meny, og deretter trykke avgi fullmakt nederst. Alternativt sende inn en åpen fullmakt med mitt navn som tidligere via mail til nis@norde.com Sett gjerne denne e-post adressen som kopi i så fall.
Tar 3 minutter å ordne fullmakt eletronisk ved å følge oppskriften.
God påske!
Mvh Jon Magne Asmyr
God påske og takk for oppfølging!
Hva er fristen ?
9 april… Formelt sett. Fortest mulig mtp børsmelde størrelse etter påske
Vi er et stykke fra 10 % som vi må ha for å kreve granskning. Som nevnt er ikke granskning målet, men det er vårt forhandlingskort. Således må budskapet spres om å sende inn fullmakter så fort som mulig…
FULLMAKTSKJEMA:
Til de av dere som ønsker å sende inn fullmakt på mail og ikke ordner det elektronisk via investortjenester. Dere må printe ut vedlagte innkalling med fullmaktsskjema og gi ÅPEN FULLMAKT. Dere skal da IKKE krysse av noe i boksene under saker til avstemning. Kun krysse øverste linje fullmakthaver og sette inn mitt navn med store bokstaver. Resten skal stå åpent. Nederst skriver dere med store bokstaver hvem dere representerer, firma eller dere selv, og signer tydelig tilslutt. Egentlig skal dere sette på pin og referanse som alle skal ha fått på mail/post, men Nordea er greie dersom vedleggene dere sender inn er lette å tyde.
PDF
Thor Medical - Fullmaktsskjema GF april 2024.pdf
Se innsikt
0 rekkevidde for innlegg
Liker
Kommenter
Send
Mest relevant
[
Aktiv
](https://www.facebook.com/groups/455615126711905/user/730135979/?cft[0]=AZUli8Se65D7Qdb5PdRbx7qbL3JwP6eVDcOAg_f9KaBLKFpngL506PTnFu-R45hZWoYauasUdz4vrBzM_0PqRGn_6ud1Ziias0fMDg8aoRSEtMRb6JQpWMEZ83iIccWlqn6EGdKeDQ1izZmGBn9FiQJt1R285mhiUeqsItfbBjB1q5OPtpWOJk6GMiDHJi4B4WUSvnxY2DR00yh7HiGVsBLZ&tn=%3C%2CP-R)
Signert skjema sendt.
Takk for jobben du gjør!