Mlande sitat
«Publiseringen med ny informasjon som muligens kan forklare hvorfor Betalutin feilet mot de sykeste pasientene, kom etter at NucliThera var opprettet.»
Den er til og med morsommere…Det høres ut som gründer vet hva han driver med…Er dette kjøkkenbenk vitenskap ?
Hvordan tror du finansiering av selskaper foregår, herunder utviklingsselskap med en liten sannsynlighet for å lykkes?
Selv Algeta gikk gjennom veldig utfordrende tider i sitt løp.
Eddie er den eneste her inne som har kommet med noenlunde substans rundt det som angår selskapet(Thor Medical, ikke nano). Han vet godt hva jeg mener angående alle disse personrettede kommentarene, men det får så være.
Har ikke sett et eneste FNUGG av innlegg eller kunnskap rundt plattformen Nordic Nanovector utviklet, under svært dårlig og grådig ledelse.
Om dette er nivået på aksjonærene som “vil inn” skjønner jeg godt hvorfor de “blir holdt ute”. (Din egen kontekst)
Og relatert til
Så angår dette ny kunnskap hvordan CD20 og CD37 uttrykkes som et kompleks og ikke “individuelt”. DVS at CD37 ikke går uberørt av pasienters manglende uttrykk av CD20.
Beklager dette er ikke min sitat…Den post er sent til Mlande regne jeg med. Derfor svare jeg ikke
Takk, for at du tar dette initiativet, som jeg håper @JMA73 plukker opp.
Til alle som serverer personangrep i retning Mlande. Dette fører ingenting godt med seg.
Kjernen er om Mlande/Roy tar feil i siste del av setningen og det skulel vært “, ble det inngått muntlige avtaler”.
Snakk om realiteter og ikke gå rundt grøten.
Antagelig så opprettholder Roy seg sin frihet til si nei om han ikke får igjennom primadonna-nykken sin.
Det må vi tåle, at han sier nei. En forhandlingsprosess i etterkant av en EVT. utskillelse (og tap av det skmusk) kan bli god nok til at begge parter blir fornøyd.
At Roy har fått Scatec-siden med seg på utskillelse og forfordeling i NT, indikerer at patentene IKKE SKULLE bli liggende i TRMED fordi da kunne ikke Roy/Artbio få tak i de. SÅ INTERESSERT er de i patentene - at de er villig til å la det skmusk gå fløyten.
Ihvertfall om FEED-studien blir negativ; så kan en PROSESS med utskillelse/tilbakeføring av TRMED slik at NANOV står tilbake igjen kunne bli aktuelt - basert på sviktende forutsetninger, klandreverdig prosess og illojal adferd. Når det er gjort, så tar man en prat igjen med Roy, samt opprettholder det giga skmusk for virksomheten.
Dette er godt sagt. Vi kjenner alle på følelser rundt selskapet, men personangrep hjelper ingen.
Har fjernet et par innlegg som ble flagget av lesere på tråden på dette grunnlag.
til info:
https://snl.no/forfordele
Forfordele er det å tildele en person mindre enn det vedkommende har krav på.
Du mener vel at AG et al. er forfordelt - ikke Roy Larsen. Fort gjort å misforstå.
MLande satt selv i arbeidsgruppen til aksjonærgruppen og har åpenbart hatt en dobbeltrolle her. Det må det være lov å påpeke, og han har fått noen spørsmål som han unnlater å svare på. Det å stille disse betimelige spørsmålene definerer MLande som “trolling”…
Når det er sagt, har jeg modifisert to av innleggene mine noe, herunder fjernet ordet “Judas”. Resten dreier seg om sak, og det bør få stå, synes jeg.
Morten, du fortjener IKKE den hetsen du har fått på TI. Det er uakseptabelt språkbruk og det må stoppe! Jeg skjønner at folk er sinte, men dette gagner ikke vår sak på noen som helst måte. Det er bra å se at flere av dere moderer og endrer sine innlegg. Du kan selv fjerne begrepet opprørsgeneral. Her har LS påvirket deg ser jeg! Du burde visst bedre etter vår samarbeid. Du vet bedre enn de fleste hvilke intensjoner jeg har hatt med dugnadsarbeidet i AG.
Det er ikke du som har rigget den «skitne» Nuclithera avtalen. Det er det LS som har gjort, og Roy har samtykket. Jeg har fortsatt tro på at Roy er en hederlig mann. Han har bare akseptert en rigget pakke fra LS uten å tenke på konsekvensene ift brutte muntlige avtaler og intensjoner. Roy er en opptatt mann som ikke har tid å fokusere på selskapsmessig teknikalities. Det har han fortalt meg rett ut. Det er derfor han har med seg LS overalt!
Artikkelen din om Betalutin har nok virket mot sin hensikt og skapt mer harme da folk tenker det er en vei videre for medisinkandidatene.
Det er litt dumt at du ikke anerkjenner våre argumenter ift det som det reageres på. Hadde du vist litt mer ydmykhet så tror jeg hetsen hadde vært en annen.
Jeg gjentar våre argumenter:
- Faktum er at vi/jeg ble lovet involvering i Nuclithera og utforming av modell. LS klaret å rigge oss ut av alle lovnader grunnet personkonflikt og utvist forakt mot AG som han kaller idioter, oppviglere og “menigheten” i alle “uformelle” sammenhenger. Han sitter nå på alle sider av bordet i både TM og Nuclitherea.
- Du har blitt brukt som en «nyttig idiot» Beklager utrykket/ ikke ment personlig og alibi for at AG er inkludert. Bare tull og kreativt forslag fra LS. At du har noe der og gjøre er jeg dog enig i ift din kunnskap og karakter. Men formålet har vært å «please» AG. Du ble invitert når alt var ferdig rigget! Hadde det vært gode intensjoner hadde du vært med i utforming av modellen.
- Det skulle aldri vært noe royalty modell der vi må dele 50% av en mulig oppside med TM sine gamle aksjonærer! De var ikke interessert og sa under forhandlingene at vi kunne gjøre hva vi ville med patentene så lenge de slapp og betale noe mer. Det er også en av grunnene til at vi aksepterte et bytteforhold på 50-50. Vi har investert 3 mrd i NN, de gamle TM aksjonærene har investert 13 millioner i TM. Lykkes ikke FEED sitter TM sine gamle aksjonærer nå igjen med en royalty mulighet i Nuclithera, et børsskall som er verdt titalls millioner, og et fremførbart underskudd verdt flere kroner kr pr aksje. For skarve 13 millioner i investert kapital.
- En modell med tegningsretter med minste innskudd burde vært benyttet. De gamle aksjonærene skulle få tilbud om å tegne seg på samme vilkår.
- Vi måtte SELVFØLGELIG utformet en insentiv ordning for Roy, Øyvind og deg (andre) ift nedlagt arbeid som nå gjennomføres. Det kunne vært gjort på mange måter enten ved cash eller aksjer. Og vi andre aksjonærer ville selvfølgelig vært rause i en slik tildeling da vi er helt avhengig av deres kompetanse og arbeid.
Jeg har blitt kontaktet av Alf. Selskapet har selvfølgelig fått med seg støyen. Han ønsker en prat med meg, og jeg håper det kommer noe konstruktivt ut av den praten. Jeg skal forsøke treffe ham denne uken. Roy vet akkurat hva vi reagerer på, og hva vi krever. Det gjorde jeg klart for ham i høst. Han er en liten telefonsamtale unna meg.
Jeg ser Eddieb poengterer min naivitet ovenfor grunderne. En granskning tjener Eddie sin intensjon om lavest mulig inngang pga mer støy. Derfor skriver han slik han gjør og forsøker seg på omvendt psykologi. Det er bare tull! Alle vet at granskning vil koste penger og senke kursen. En emisjonskurs etter vellykket FEED vil kunne bli påvirket av dette, og en granskning vil kunne medføre behov for mer kapital før FEED er ferdig da alle penger nå er øremerket piloten. Å finne kompromiss med Alf, Roy og Scatec er det klart beste for alle i AG.
Granskning er et alternativ vi må vurdere før GF hvis vi ikke blir hørt. Muligens kan vi da implementere hemmelighold av redusert dose i Paradigme studiet.
Som seg hør og bør skal også Eddie ha skryt for dempet og mer profesjonell ordbruk, og i artikkelen på søndag har han til og med lagt ved referanser. En voksen mann i utvikling
Highlander, siden Morten ikke svarer på dine spørsmål. Nuclithera fått all innmat i tidligere NN i bytte mot den ukjente royalty modellen. Det er ikke noe penger for dette. Det inkluderer Lab, fremleieavtale, patenter og arbeid /data som er gjort på andre prosjekter som Solid tumor.
Med ønske om en god kveld fra den naive opprørsgenerealen
JMA SITAT : i dag
jeg ser Eddieb poengterer min naivitet ovenfor grunderne. En granskning tjener Eddie sin intensjon om lavest mulig inngang pga mer støy. Derfor skriver han slik han gjør og forsøker seg på omvendt psykologi. Det er bare tull! Alle vet at granskning vil koste penger og senke kursen.
EddieB SITAT : siste lørdag
«Jeg har aldri foreslått granskning, jeg har aldri støttet granskning og granskning vil aldri skje. Granskning er en tom trussel fra AG gruppen, men det diskuteres og motivene er vikarierende. Noen hendelser fortjener kanskje å være gjenstand for granskning, men det vil aldri skje med JMA som leder av AG. Det er som sagt, bare en tom trussel. Jeg støtter ikke granskning verken av Egberts eller Ludvig Sandnes, men at Ludvik Sandnes og JMA ikke har ivaretatt aksjonærenes interesse ved å ikke gjennomføre en fullstendig DD og markedsanalyse, og ivareta de gamle Nanovector aksjonærene på en bedre måte er utvilsomt»
Lese dere hverandre eller bare « skyter» på hver andre…?
JMA SITAT IDAG :
Granskning er et alternativ vi må vurdere før GF hvis vi ikke blir hørt.
???
Ingen ting å henge seg opp i Eric Fisher Det kalles å lese gjennom linjene på godt norsk. Jeg skryter også av Eddieb sine innlegg og endrede adferd her inne.
Hei Jon,
Jeg praktisere ikke ofte Norsk i Mexico, beklager hvis min Norsk er ikke veldig god. Norsk er en nydelig språk, jeg prøve å praktisere den hver gang jeg kan og forsvare sin bruk so mye jeg kan…! Mvh, Eric
Det er for lite konkret, nedkokt, esensiell prat.
Det er for mye dingeldangel prosessuell prat om hverandre…
Se mitt forrige innlegg hvor helt konkret hva som må oppnås og veien for foreligger sli kat man ikke går seg bort i snikksnakk kål.
Apropos gransking? Hva er det å granske nå (hvis vi ser bort fa alt det som skulle ha vært gransket i etterkant av at AGN fikk endret styre og ledelse - som motsatte seg granskingen som skulle vært gjort da)?
…ja hva er det å granske? Vi har alt klart, bortsett fra royaltyen.
Hva er det konkret JMA/andre forventer å kunne få ut av en gransking - som vi ikke allerede vet?
Gransking trenger ikke å koste noe nevneverdig cash. Det blir JMA, Higlander og jeg sammen med en advokat.
Vi skal bare ha fram royaltyen, forhandle og komemr man ikke til enighet, så er det tvistemålsloven og forliksråd, deretter evt. tingretten - med brudd på muntlige avtaler godt dokuemntert over forumet og de opplagte intensjoner som alltid har forelagt fom AGN ble dannet som saksgrunnlaget.
Jeg kommer til Oslo, finner meg en madrass og overnatter på Nublirdetbetra In.
easy
Denne påstanden er blitt brukt flere ganger her og jeg kunne tenkt å få klarhet i akkurat dette, da det for meg virker uforståelig at noen i det hele tatt vurderer å sette pengene sine på spill i Thor Medical.
@Eddieb , har du noen interesse av å gå inn med kapital her om kursen skulle falle til ett lavere eller gitt nivå?
I så fall, hva ser du av muligheter og fremtidig verdiskapning her med tanke på hvem som sitter i ledelsen og hva du mener å ha avdekket av tildekket informasjon?
Ikke skriv nå Eddie at denne fikk de egentlig i 2018
Markedet likte nyheten ihvertfall… Vel det er vel frem til Eddie kommer med noe…
ja det er klart nå cashbeholdning øker med 14% i forhold til 2h 23…og det gir jo en signaleffekt at noen som ikke er aksjonærer faktisk har trua
Happy day for alle sammen ! Jeg ønsker us mange flere!!!
Det kunne vare i fremtiden en interresant Europeisk ( Norge inkludert) samarbeide , hvis den FEED blir en suksess…
Frankrike har ikke det eneste land som er interesser i den technology. Det ser ut som « Norge» er en av de også….? Det kunne vare i fremtiden veldig positiv for us siden flere land og private companies ser mange muligheter med Thorium…The FEED, I hope will be more successfull than the communication around it…At least good news like that gives hope and a great pleasure.
The France 2030 investment plan: ( Orano Med )
«France 2030 is unprecedented in its scale: €54 billion is being invested so that our businesses, our schools, our universities and our research organizations fully succeed with their transitions in these strategic sectors. The challenge is to enable them to respond in a competitive way to the world’s future ecological and attractiveness challenges, and to showcase the future champions of our sectors of excellence. France 2030 is defined by two overarching objectives, which will see 50% of expenses given over to the decarbonization of the economy, and 50% to emerging key players, those at the forefront of innovation, without neglecting the environment (in the sense of the “Do No Significant Harm” principle).
France 2030 is being implemented collectively: designed and deployed in consultation with economic, academic, local and European key players to establish strategic guidelines and decisive action. Project holders are invited to submit their entries via the current application process, which is a demanding and selective one, to benefit from state support.
France 2030 is being led by the French General Secretariat for Investment, in charge of France 2030, on behalf of the Prime Minister, and in partnership with the relevant government ministries.
France 2030 is being implemented by the French National Research Agency (ANR), the French Agency for Ecological Transition (ADEME), Bpifrance and the Caisse des Dépôts et consignation (CDC).»
Hei Jon, har det blitt noen møte med Alf?