@ Tippe
Seriously do you think most of us are listening to you or Eddie/JMA to buy or sale ? … Do you seriously think the people that can have a positive or negative effect on TM share price would be influenced by you / JMA /Eddies or “a forum”? …I am sorry but your posts or JMA doesn’t have any interesting informations of any kind ( or the level is in my point of view , pretty low and totally unprofessional … you are gossiping nothing else!)
Eddie B gives technical informations that any body can find and check on internet, I have challenged you in the past to give better information, you are welcome to do so and I will read you with the same interest as I do for EddiB. I wish you a very nice day and thank you for the entertainment.
Slapp av, det var bare en spøk.
Mener du de som 10 000 aksjonærene som har kjøpt Nanovector aksjene mellom 5 og 100 kroner ? Det er så få aksjer som er omsatt under 2 kroner at de ørene du gnager om vitner om dine egne begrensninger og fordummer hele forumet. Men du lider vel av
Litt kortids minne ?
Ingen tar på vei her jeg var riktignok bestemann i klassen i maskinskrivning på videregående. Jeg bruker ikke bare de to pekefingerene vi har for å få skrevet en setning.
Har du lavere hastighet enn 350 bokstaver minuttet så står det dårlig til. Tiden f.eks Tippe bruker på å sette sammen en setning vil andre blitt ferdig med hele oppgaven. Jeg tror kanskje det fleste henger et stykke bak når de benytter egenlærte og pekefinger metoden på tastaturet.
nei, jeg mente det var et poeng at hvis noen hørte på Eddie og solgte, rett før han plutselig ble helt stille for 2uker siden og solgte aksjene sine, så kunne de faktisk ha solgt aksje sine for rundt 50% mer noen dager senere. Ser du ikke det poenget?
@ Tippe
I am sorry I don’t, why ? Because I don t sale or buy shares reading Tekinvestor !…
jeg husker det ganske godt og har følt det ganske godt på VPS kontoen. Har du? Mener du at 50% opp er bare er noen øre? Hvis du hadde en aksje, så er det ja der det 50øre. Det har blitt omsatt ganske mange 10talls millioner aksjer de siste ukene, sjekk din egen hukommelse du.
Tippe likes to make “øre” in profits and loose “kr stykker”
Kjære Tippe,
Om du skal diskutere med meg så må du nesten holde deg til et minimum av faktum og realitetene. Det er omsatt aksjer for tilsammen 34.35 millioner kroner de siste 8 handle dagene, og uken før dette var det mindre enn 2 millioner kroner om dagen, og stort sett noen hundre tusen kroner dagene, ukene og de siste mnd.
Du får trekke fra de to trading dagene den siste uken hvor det gikk tilsammen aksjer for en verdi av 22,8 milloner ut og inn. Påstanden din om mange titalls millioner er en del av det forvaklede verdensbildet ditt. Det har aldri skjedd, men du får tjene noen øre og tape kronestykker. Spar oss.
Takk for innlegget. Du forklarer det meste. Det er ikke bare bare å drive forretning i dette feltet.
Det foregår forferdelige, drastiske kurssvingninger om dagen. Vi kommer nærmere og nærmere nivået IM Skaugen hadde i 2018.
Jeg har sagt det før og sier det igjen. Dette er NANO i forkledning.
Hele caset er grovt forenklet og har lite substans. Ledelsen appellerer til oss som om vi er en flokk med idioter. Uforskammet.
Dette fjolseriet av et selskap er flinkere i å skrive pressemeldinger enn å lage penger. Det har vi allerede sett, og det skal vi se videre også.
Toget er forsinket, kansellert og glemt. Aksjonærene gnager på tørre knekkebrød i mens Jasper, Brede, Alf og Sindre dypper hummer i dom perignon. På aksjonærenes regning.
Regner med at du fyrer minst 500 tegn i minuttet uten antydning til å overstige hvilepuls!
Med 500 tegn i minuttet må du nok være profesjonell referent, og det er vanlig at de beste referentene ligger på 500. Det er jo en kjennsgjerning at de fleste som deg bruker pekefingeren og synes de er kjempe flinke til å skrive på tastaturet.
Prøvde å få Copilot til å lage en AI generert bilde av teksten til Eddie. Copilot ga opp…
Men for all del, Eddie du skal ha din rett til dine meninger. Vi trenger ikke være enige og jeg velger en annen retning.
@ Georges
[quote=“Georg, post:4636, topic:35268”]
Men for all del, Eddie du skal ha din rett til dine meninger. Vi trenger ikke være enige og jeg velger en annen retning.
[/quot
I am 110% agreeing with you, Thank you!
Vi får sette oss tilbake og vente på meldingen om snorklippingen før oppstart av pilotproduksjonen. Det blir artig å se hvem som kommer til å være tilstede. Spekulasjonene ryktes.
Innovasjon Norge vil nok la det dryppe noen subsidier på Thor Medical, men det er registert at de bare har fått utbetalt 2 av 6 millioner kroner av Innovasjon Norge ved forrige presentasjon.
Vi er nok mer enig enn du liker å innrømme, min venn.
Hvis “shaman ” durek and Mimi Bendriss are invited we are certainly on the right track… I am keeping my eyes “wild” open, I may buy more shares…
Regjeringen representert med Næringsministeren vil offisielt åpne Thor Medical sin pilot på Herøy idag kl 1500. Pressen er invitert, så håper på bred mediadekning. På vegne av aksjonær gruppen er jeg invitert og vil delta på åpningen.
De måtte ha vært desperate i å fylle opp stolene, når selv AG er invitert.
Jeg håper i hvertfall at du fikk overbevist denne forferdelige, dysfunksjonelle Myrseth om at TrMed er en nyttig investering.
Noen som synes takstameteret løper litt vel fort her nå? 🏃♂️➡️
For noen måneder siden var spådommen massiv emisjon på 50 øre og nedsalg fra alle innsidere som kunne selge etter at bindingstiden løp ut.
Nå er emisjonen høynet til 1 krone, 100 % opp på kort tid og aksjonærene er dumme som ikke selger på 1,5 krone. Spesielt når de kunne ha solgt på 1 krone for en måned siden
Da har jeg avsluttet en fantastisk formiddag på Herøya. Hatt gode samtaler om alt fra finansiering til teknologi med management, Sindre, Alf og Roy Larsen. Det er bare følge med NRK og media utover ettermiddagen. Jeg har tatt video av omvisning med Sindre og taler ved minister og ledelse. Kommer tilbake med link.
Jeg har skumlest novellen til EB. Har løftet noen av hans bekymringer med Roy og Sindre.
Det er ingenting å bekymre seg over ift EB sin KI konstruerte kritikk innflettet sarkasme og personangrep. Ser at et par av EB sine “følgere” bruker samme taktikk. De får styre på.
Det er absurd å bli beskyldt for hausing og konspirasjonsteorier da mitt eneste formål er å komme med objektiv informasjon fra selskapet selv, åpne kilder og kilder i selskapet. Det er jo EB som forsøker manipulere virkeligheten for å skape usikkerhet. Men alle forstår det når Berglund i sin novelle konkluderer… “dette er allment kjent i forsker miljøet”… Det er et alvorlig forsøk på kursmanipulasjon fra en bedrevitere som har null kompetanse i fagfeltet. Men blant de blinde på TI er den enøyde konge
Ser ut som markedet har troen på management og fagmiljø fremfor selvopptatte synsere på TI som forsøker fremstå med fasit fra KI generert informasjon de selv ikke forstår. Alle vet EB sin agenda og hensikt. Regner med han har tradet på oppgangen, er ute av aksjen og nå jobber for en ny dipp. Tar det som et kompliment at EB har benevnt pastor JMA 48 ganger i sin novelle. Han kan kalle meg hva han vil. Jeg står fjellstøtt i min tro på selskapet, manegment, teknologi og fagmiljøet som har klokketro på Thor Medical.
Halleluja til fremtiden, gud velsigne EB!
Amen