Da vart det litt gevinst her, ut før den rakk 2,8
Selveste mesteren av “snur kappen etter vinden”, hva har du tilført debatten annet enn dårlig norsk og Eddie groupie?
Med en intensjonsavtale opp mot 400mill på 5 år så skal vel fort selskapet reprises ja.
Går mcap til milliarden tro? Noen durer vertfall opp kursen rimelig heftig. De jobber på de.
Jeg solgte siste rest i dag, hopper på igjen om det kommer noe nevneverdige nyheter nå til mandag. Mistenker det kan komme en emisjon, noe jeg vil bli med på om det blir et faktum.
En emisjon er gitt, men den kommer vel antakeligvis etter kapitalmarkedsdagen, ikke før
Nei jeg er groupi of the great master of art Rambo ( from Rambo number 1 to Rambo has problem with his prostate)…
Jeg snakker 6 språket , jeg er ikke født i Norge og jeg bor ikke i Norge ( trenger ikke NAV penger eller staten…) jeg er veldig fornøyd takk !…(og de fleste Nordmenn som jeg kjenner også…)
Spinnvill uke!!!
Markedet posisjonerer seg mot kapitalmarkedsdag, analyse i bakkant kap.markedsdag, svar vareprøven som er sendt, nye kontrakter og nyttårrally for smallcap selskaper. Mange triggere inn mot januar rally.
Kun 500 mil i markedsverdi. Bare med utg punkt i fasttrack guiding så bør prissetting være 2 mrd. Men fasttrack fabrikk er KUN springbrett fra 16500 doser til 1 million doser I 2030. Alt vil ikke gå på skinner, men potensialet er vilt og TM kan bli Algeta 2.0.
Thor Medical signs agreement for supply of Pb-212 for pre-clinical use with globally leading pharmaceutical company
Grattis til dere som eier. Heier på norsk bio så dette var hyggelig nyheter.
Forbilledlig oppbygging og release av info de siste månedene. Slik pleier man markedet
Det kommer til å bli trangt i døren i dag.
Får hoppe på toget igjen, gode nyheter
inn på åpningen igjen
3,50 nå., dette var litt av et hopp.
Kom meg inn igjen før pausa nå ja, kjørrr
PS, mulig det blir en rask exit igjen
inn på 3,22 og ut på 4,19, hærlig start på dagen
Er vel noen store som har til gode å få solgt litt aksjer, uten å nevne navn (NE, Bergfald)
Neppe artig å være short nå.
Sakset fra FB:
Spinnvill uke!!!
Markedet posisjonerer seg mot kapitalmarkedsdag, analyse i bakkant kap.markedsdag, svar vareprøven som er sendt, nye kontrakter og nyttårrally for smallcap selskaper. Mange triggere inn mot januar rally.
Kun 500 mil i markedsverdi. Bare med utg punkt i fasttrack guiding så bør prissetting være 2 mrd. Men fasttrack fabrikk er KUN springbrett fra 16500 doser til 1 million doser I 2030. Alt vil ikke gå på skinner, men potensialet er vilt og TM kan bli Algeta 2.0.
Regner med at de store som investerer i dag - også forventer å tjene på Thor