Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Da vart det litt gevinst her, ut før den rakk 2,8

1 Like

Selveste mesteren av “snur kappen etter vinden”, hva har du tilført debatten annet enn dårlig norsk og Eddie groupie? :sweat_smile:

6 Likes

Med en intensjonsavtale opp mot 400mill på 5 år så skal vel fort selskapet reprises ja.

Går mcap til milliarden tro? Noen durer vertfall opp kursen rimelig heftig. De jobber på de.

1 Like

Jeg solgte siste rest i dag, hopper på igjen om det kommer noe nevneverdige nyheter nå til mandag. Mistenker det kan komme en emisjon, noe jeg vil bli med på om det blir et faktum.

2 Likes

En emisjon er gitt, men den kommer vel antakeligvis etter kapitalmarkedsdagen, ikke før :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Nei jeg er groupi of the great master of art Rambo ( from Rambo number 1 to Rambo has problem with his prostate)… :joy: :joy: :joy:
Jeg snakker 6 språket , jeg er ikke født i Norge og jeg bor ikke i Norge ( trenger ikke NAV penger eller staten…) jeg er veldig fornøyd takk !…(og de fleste Nordmenn som jeg kjenner også…)

Spinnvill uke!!!
Markedet posisjonerer seg mot kapitalmarkedsdag, analyse i bakkant kap.markedsdag, svar vareprøven som er sendt, nye kontrakter og nyttårrally for smallcap selskaper. Mange triggere inn mot januar rally.

Kun 500 mil i markedsverdi. Bare med utg punkt i fasttrack guiding så bør prissetting være 2 mrd. Men fasttrack fabrikk er KUN springbrett fra 16500 doser til 1 million doser I 2030. Alt vil ikke gå på skinner, men potensialet er vilt og TM kan bli Algeta 2.0.

5 Likes

Thor Medical signs agreement for supply of Pb-212 for pre-clinical use with globally leading pharmaceutical company

12 Likes

Grattis til dere som eier. Heier på norsk bio så dette var hyggelig nyheter.

3 Likes

Forbilledlig oppbygging og release av info de siste månedene. Slik pleier man markedet :ok_hand::clap::clap:

2 Likes

Det kommer til å bli trangt i døren i dag.

Får hoppe på toget igjen, gode nyheter :see_no_evil:

2 Likes

inn på åpningen igjen

1 Like

3,50 nå., dette var litt av et hopp.

Kom meg inn igjen før pausa nå ja, kjørrr

PS, mulig det blir en rask exit igjen

1 Like

inn på 3,22 og ut på 4,19, hærlig start på dagen :partying_face:

Er vel noen store som har til gode å få solgt litt aksjer, uten å nevne navn (NE, Bergfald)

1 Like

Neppe artig å være short nå.

1 Like

Sakset fra FB:

Spinnvill uke!!!

Markedet posisjonerer seg mot kapitalmarkedsdag, analyse i bakkant kap.markedsdag, svar vareprøven som er sendt, nye kontrakter og nyttårrally for smallcap selskaper. Mange triggere inn mot januar rally.

Kun 500 mil i markedsverdi. Bare med utg punkt i fasttrack guiding så bør prissetting være 2 mrd. Men fasttrack fabrikk er KUN springbrett fra 16500 doser til 1 million doser I 2030. Alt vil ikke gå på skinner, men potensialet er vilt og TM kan bli Algeta 2.0.

Regner med at de store som investerer i dag - også forventer å tjene på Thor

1 Like