Hei,
Du burde flytte til Mexico her er det fyll av politiker som sier det same om mange folk…It s business not NAV…Roy Larsen gjøre sitt !!! Det har han godt bevist før men « at least» he is smarter than you that is difficult to take it away from him… ( jeg kjenner veldig gått Nanov historia og jeg er vært en av de som har vært først å reagere med JMA for å støtte en negativ vote ( oppgjøret ? : ) mot Apim ( jeg er vært en av de 50 største aksjoner av Nanov når de vare på top, og jeg kan ta tape uten en tåre ).
Den type kommunikasjon og valg av ordbruk dere har ført har vært i mitt syn total « idiotisk » og skadelig ( en av grunnene folk som Eddie B som er lit mer prof en dere har reagert negativ til dere….) resultat jeg har ikke vært mer interessert og jeg har aldri aldri satset mer på TM en det jeg allerede har fra Nanov , jeg vet ikke hva du driver med men når det gjelder denne « spill» du er en amatør og en opportunist !
Jeg må bare le av den type low grade BS , det tror jeg er veldig skadelige ( de seriøs og stort aktør trenger ikke deg eller TI forum…Men trist og farlig for de andre når den gjelder den type høyt spekulative « penny stock»…de er ikke vært å nevne utenom som «en floke med «idioter» som dere kan flytte som dere vil»…! Hvis folk kjøpe og selge aksjer gjennom informasjon som går i disse forumene de burde satse på Tipping …
DET BEST DERE VI KAN GJØRE FOR TM fra nå det er å hold kjeft og la den smart ung CEO gjøre den jobb han ser ut til å gjøre veldig bra!!! Resten er historie.
Jeg har allerede svart til deg presis når det gjelder din troll historiene og den kommunikasjonen du har ført…Jeg foretrekker å lese Asbjørnsen og Moe…
De få hyggelige folk som spør interessante tekniske spørsmåle får neste aldri svare i den forum, dere burde bruke litt mer tid på det i stedet for å snakke om troll og BS for å manipulere stakkars folk som får med seg en «penny stock» med fremtiden muligheter som kan slå begge veier, kanskje med gevinst med også tape deres sparing og værst for noen ta lån for å kjøpe aksjer fordi de tror på noen cynisk «idioter»…!
Noen som har fulgt med på Presentasjonen i Sverige ?
Ikke fått sett presentasjonen, markedet er ikke fornøyd?
Klassisk og klassisk fru blom.
Jeg fulgte med på presentasjonen - som var bra - informativ - men litt for teknisk til at jeg fikk med meg alt. Utvilsomt spennende - ny teknologi rettet mot kreft - og for de som er langsiktige kan dette virkelig bli en vinner. Prosessen videre krever finansiering - og emisjon kommer. Kanskje vi får flere positive nyheter - flere kontrakter - før vi vet hvilket nivå emisjonen vil ligge på.
Dere har vel fått sikret gevinst her?
Nå begynner investorer og fokusere på kapitalbehovet og behovet fo en ny emisjon tror jeg
Meget bra intervju på FA TV i dag tidlig. Se langt intervju med Brede 20 min ut i sendingen.
@ JMA
Thank you JMA for the Link … ( What the emoji for thank you ?…I am not very fluent with emoji « language »)
Nesten 200 nye medlemsforespørsler på AG Thor Medical bare idag, og 1500 nye aksjonærer i selskapet.
Har noen av dere tilgang på Nordnet forum?Kan dere invitere aksjonærer derfra til FB gruppen?
Big News:
Fikk akkurat melding om at North Energy har solgt seg helt ut!! Endelig!!
Ser Bergfald også har kvittet seg med en del aksjer de siste dagene.
Er dette et selskap som fikk aksjer ved Merge’en?
Jeg har kontakt med Bergfald. Han er grunder til Thor Energy og venn med Alf Bjørseth. Han er long, men har lettet seg litt av private årsaker. Han hadde mye aksjer., og skal delta i emsijon i Q1.
Jeg har solgt litt for å betale skatt på styre aksjene i Thor Medical, og rydde litt opp i privat økonomi. Har også satt av til investering i Localfood AS der jeg jobber med mr Observer her inne.
Localfood har nesten like stort potensiale som Thor Medical. Jeg er selvfølgelig long i Thor M, men kan ikke leve av dugnadsarbeid i AG Thor Medical
Bare kontakt meg direkte hvis noen ønsker info om Localfood. Vi ser etter investorer og jobber nå med en avtale om å lever lokalmat fra bønder og lokalprodusenter til det offentlige. Primærvirke er å tilby plattform for reklamering av lokalmat, og kjøp og salg mellom bonden og konsumentene. Skal ikke reklamere for det her inne, men da vet der hvorfor jeg måtte selge litt aksjer i TM.
I love the idea and the concept !!! Good food fra flink bonder ( jeg får melk og fløte direkt fra bonden i Mexico, I love it…) “ I am out “of Norway “ ( only TM ) but I wish you the best…Gratulerer med ny prosjekt!
Siden du først nevner det Asmyr, så ser styret og eierne i LocalFood veldig frem til å ha deg med på laget, både som eier og som medlem til styret.
All grunn til å tro at ditt engasjement og optimisme vil gagne også dette selskapet. I mellomtiden får man glede seg stort over caset Thor Medical.
Kritikerne fra 2022 og 2023 er plutselig helt borte gitt
@ the Observer
Tror ikke at «kritikerne» kritiserer for å kritisere…Men de som «overvåker » har klar med ny spørsmål hvis det er nødvendig å gjøre det, og hopefully fortiden «elendighet» gjentar seg ikke…( hvis jeg tar ikke feil de gammel Normen hadde en smart ord om «å selge skinnet før bjørnen er skutt »)…
Med det nye CEO som viser seg å vare det vi kan vente av en profesjonell CEO tilliten går oppover «men veie er lang gjennom the winter night….» …
Many will trade , like the ones selling yesterday their reason is king but when « big actors are selling» such a «good project » so early it can be understood many ways…I am sceptical but right now I choose to be optimist.
In a debat the basic courtesy is respecting his « adversary » at the end of the debat ! Until the next one…And I thank all of you !
My wishes for TM ( or other Norwegian project…) : enormous success !!!
Especially for Norway, as I understand it, there is a very strong need to diversify the economy and the Norwegian Kroner doesn’t have the confidence of the international market…
En sunn Norsk økonomi er bra for alle spesielt med den internasjonale fond dere eier og som investerer rundt i verden…!!!
I wish you all a nice day ( « my adversary» as well ! )… Peace and love right now is what we need in this “ridiculous “ world !!!…
Store bevegelser her, prøver meg på en ny trade med inngang midt på 3,6 tallet
Nok en av de største som letter seg
Er jo god butikk dette, for de som kom inn døra via Thor, ifb med Mergen.
Christian Ringnes og Jørn Aage Johansen sitt investeringssselskap. De lå inne med 6,9% eierandel så ikke store endringen.