Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Men ellers går det framover for kreftbehandlinger gjennom 2022…

1 Like

Man skal jo ikke dele så mye fra listene vi har tilgang til som Insider (noe alle burde bli). Men det er jo en kamp nå om veien videre i Nanov så da er det kanskje innafor å skrive at Asmyr øker massivt på dagens lister.

6 Likes

Han skal ha for troa på eget prosjekt.

Snittet til Asmyr er vel rett rundt dagens kurs. Så det er vel et godt tegn for oss som sitter i det i dag :muscle:t4:

1 Like

Tar man en titt på Bluewave therapeutics ser det ut som denne techen også har utspring fra hydro i sin tid. John Michael Dornish CSO er navngitt på flere eldre patenter som omhandler polymere - både med hydro og FMC Biopolymer AS.

https://search.patentstyret.no/advanced/#/patent?cs=dornish&size=50

Regner med de ønsker å kombinere hans kunnskap i dette feltet med Dahles erfaring og kompetanse innen Biofysikk.

Denne teknikken ble utviklet på 80-tallet (tydeligvis) og nå skal man altså da bruke targeting, isotoper i en polymer(gel) som fyller tomrom etter reseksjon. Interstitiell behandling mao - i denne indikasjonen for å kunne tilføre behandling etter BBB da den kun slipper gjennom veldig små molekyler.

Litt om det her:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8658694/

Hvor sammenhengen til forskning på anti-cd37 targeting opp mot NHL passer inn vet ikke jeg.

J.P. Morgan, Merrill Lynch og Bank of America inn på topp 50 i går.
For øvrig økte Morgan Stanley med en liten pott.

Ingen av de er posisjonene er av betydelig størrelse, men aktørene er ikke akkurat ukjente.

#Haussepost

For en spread :rofl:

kamp om godsakene nå i sluttauksjonen for 2022 …

1 Like

Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år (
(det skal jo ikke mye til at det blir bedre enn 2022 for Nanov sin del :cold_sweat:) og håper at AG Nanovector får gjennomslag for planene!

1 Like

Enig Donna G. Håper ihvertfall og få svar på det kliniske !

3 Likes

ROBIN HOOD HISTORIE I NORDIC NANOVECTOR

https://investornytt.no/robin-hood-historie-i-nordic-nanovector

3 Likes

Nå må folk få levert inn fullmakter eller troppe opp på gf selv

3 Likes

Ja, det er enkelt også - man kan bare logge inn på VPS og finne “Generalforsamling” / “General meeting” i “Corporate actions” / “Selskapshendelser” menyen, velge “Nordic Nanovector ASA” og velge i nedtrekksmenyen “Jon Magne Asmyr” (du trenger ikke å fylle inn adresse info etc. der, navnet holder). Send så skjermbilde av fullmakten til agnanovector@gmail.com slik at de har koll på fullmaktene og antall aksjer :slight_smile:

Hvis jeg har forstått det riktig, så teller alle aksje man eier per i dag 30.12 med, så det er bare å gunne på hvis du ikke alt har gjort det!

1 Like

Tar sjansen på å legge ut kopi fra XI av aksjonærliste per 29.12. Er du på denne listen og ikke har gitt fullmakt til AG Aksjonærgruppa NANOV, så oppfordrer jeg deg på det sterkeste til å gi de fullmakt :slight_smile: Jeg har gjort det for mine “noen 100 000 aksjer” aksjer. Hvis mange nok gjør det til AG så kan de klare dette!

image

2 Likes

Hvor står dette?

Sist frist for fullmakter er 2.1, dvs aksjer eid 2.1 blir gjeldende?

1 Like

Det står (såvidt jeg vet) ikke noe sted, men fikk forståelsen av det iflg AG. Kjøpte man aksjer i dag 30.12, så blir jo T+2 = 3.1…Så det kan være at kjøper man aksjer mandag 2.1 så er det for sent (kommer ikke på VPS før 4.2)…

2 Likes

Ja, 02.01.23 - t + 2 selvsagt. Dvs man med trygghet kunne kjøpt aksjer igår :slight_smile:

Oppgjorte aksjer innenfor fullmakt blir gjeldende så lenge fullmakt og oppgjorte aksjer er på plass før 2.jan, med de faktorer som følger :slight_smile:

1 Like

Så var arbeidsdager og det greiene der da… Oh no :hugs:

Holdninger @Chrkni

Skadefryd passer ikke på denne siden av kalenderen

4 Likes

Jo, det passer veldig bra, snart nytt år med nye muligheter :+1:

Men det var ment som en heads up, tviler på at dagens handler ville vært utslagsgivende allikevel :+1:

Det bryr meg null om folk taper eller tjener penger på NANOV. Tjener du penger, -fint :grinning:. Taper du penger, -skyld deg selv :worried:

1 Like

Kopi av siste innlegg fra Asmyr på Facebook :

«Godt nyttår @alle sammen!

Nå er det kun oppløpet igjen og vi er på skuddhold. Vi trenger all hjelp vi kan få.

Vi er 5 stk som skal sitre å ringe hele søndagen. Vi trenger 50! Dere trenger IKKE masse kunnskap om caset . Dere får alt dere trenger av meg på mail, og får vi 1 time hjelp er vi takknemlige. Dere får det antall dere har kapasitet til.

Hvis dere kan hjelpe til, send en mail til agnanovector@gmail.com så tildeler jeg et antall fra aksjonærlista ift tid til rådighet.

Er det noen her som kjenner Magne Furuholmen eller kona hans? De eier Multitainment og har mye aksjer, men umllig å nå.

Mvh
Jon Magne«

5 Likes