Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Stemmer det Donna sier. Vi er i aktivt arbeid også i dag og kontakter aksjonærer for å få fullmakter på plass. Mye positivitet ved kontakt.

6 Likes

Hvis noen fortsatt tenker at NE er et bedre alternativ enn AG etter at det ble kjent at Roy H Larsen og Bruland står sammen med Asmyr & co, samt at Oncoinvent vil stille med representant til et nytt styre, da kan man undres over hvilke kriterier man legger til grunn for sin stemme.

13 Likes

Har vanligvis stor respekt for det du skriver. Dette var imidlertid langt under forventet.

1 Like

Virkelig? @TheObserver har frekkhetens nådegave på et nivå som kunne gjort komiske Ali mo i knærne når vedkommende viser en så kategorisk mangel på ydmykhet mtp sin egen rolle som haussegeneral fra Nano sitt endelikt startet og helt till the bitter end. Provoserende, for å si det mildt.

4 Likes

Meg som leste “snudd hver eneste stein” utsagnet til de udugelige Marlene og Egbert :sweat_smile:

7640fd

Dagens melding fra Aksjonærgruppen tilsier at det er flere steiner som åpenbart har mose på toppen og ikke er snudd :speak_no_evil:

6 Likes

Jeg er overbevist om at Malene og Egberts har forkludret det maksimalt til for seg selv og aksjonærene. Det var kun APIM som godtok en deal hvor disse to skulle følge med.

Jeg har påstått at det ligger så mye “vondt” blod i historien mellom gründerne og ledelsen at eneste måten Roy Larsen vil være involvert i fremtiden til NANOV på er dersom dagens ledelse var ute av bildet. Dette firte de ikke på i prosessen med Carnegie, men nå er de heldigvis blitt valgt bort og mer fornuftige og ikke minst dyktige mennesker kan trå til og snu skuta.

6 Likes

Nå må du rulle inn. Kan du ikke trekke deg tilbake og leke med leireklatten din heller?

3 Likes

Avgi fullmakt online

https://investor.vps.no/vip/#/yourCorporateActions

=>

https://investor.vps.no/gm/availableGeneralMeetings.htm

9 Likes

Dagens kjøp av aksjer vil ikke bli tellende, stemmer det ?

Dette må jeg si høres litt rart ut.
Grunderne av selskapet, nemlig Larsen og Bruland må da vel ha vært med på, og ikke minst ha hatt innspill, til å forandre på målgruppen for Betalutin forbehandlet med Retuxi til de sykeste 3L RR pasientene?
Hvis de hadde vært uenig i dette så er det ekstremt rart at dette er blitt forandret på. Jostein da? Han har vel såpass peiling at han heller ikke kunnet gå god for dette hvis grunderne var uenig?
Det kan vel ikke ha vært slik at Egget og M kan sitte og bestemme slikt uten at medisinsk personell er enig i dette?
Nei, dette skurrer for meg altså.

2 Likes

Hvis det tar VPS +2 dager å registrere kjøp så vil de nok ikke rekke å komme inn på rette person for stemmegivning, nei.

2 Likes

Det står inne på VPS.no under arkfanenen Hendelser - Generalforsamling hvor mange stemmeretter du har. Der kan du også velg hvem som skal få fullmakten.

Bruk nedtrekksmenyen for å velge hvem du skal gi fullmakten til. Eventuelt legg inn korrekt navn manuelt.

2 Likes

Løp skal være fundamentert forskningsmessig, regulatorisk og ikke minst finansielt. Det er ikke kun et menneske som bestemmer dette :slight_smile:

En faktor man kan dra inn er kalkulert risiko.

Inviterer alle til å ta en titt på modnede del a data, mer spesifikt slides ang de forskjellige armene og opptak i disse.

2 Likes

Let’s go boys, alle mand til pumperne … er selv aktiv i AG NanoVector med at ringe rundt til norske aktionærer. Nu er det tid til at aktionærerne for alvor skal vise, at vi kan arbejde sammen mod et fælles bedste.

Krydser fingre for at JMA når de nødvendige stemmer før EGM …

12 Likes

Tro om AGNV har hatt dialog med Jostein Dahle, å om han er informert, å positiv til informasjonen vi har fått i dag?

Dahle sitt fokus er nok her fremover:

Ser Asmyr skriver på Facebook at OM Holding har solgt alle sine aksjer til NE

Usj det var som bare :face_with_hand_over_mouth:

image

Brett opp armene folkens; over halvparten av de jeg har kontaktet er veldig positive.
Kommer langt med å sende sms og resten går på e-post! Innspurten er opp til oss!!!

1 Like