4,26 nå. Hvor langt kan den gå?
Lurer også veldig på oppsidepotensiale her
Og kurven forteller oss?
At det snart går nedover igjen? 
Target kr 6,14…men skjer nok mye underveis før vi havner der 
Drøy omsetning på stigende kurser, dette liker vi 
De har som mål og omsette for 15 milliarder i året i 2030 med 2 nye fabrikker i tillegg til Alpha One. 1 mill dose x 15000 kr pr dose. Hvis en eller flere medisiner blir godkjent av de 100 vis som forskes på, så eksploder behovet. Og dette er det hotteste innen kreftforskning nå.
Med 50% marginer og en multipel på 10, og utvanning med 150 mill aksjer på veien til 2 nye fabrikker som koster 1 mrd hver seg, kan kursen gå til 150-250 kr alt etter hvordan man regner og hvor mye rabatt man legger inn. Vi er på 4 kr nå! Men det er sef risiko for at TAT ikke blir en terapi. men sjansen for det er nok mindre enn sannsynligheten.
Hvor sikkert er at det ikke kommer nye revolusjonerende medisiner/metoder som ikke Thor Medical kan levere til ?
Hvor lang tid tar det å forske på medisin utvinning? Typ 15 år. Jeg har ikke hørt om konkurrerende forskning på den type kreft. Det kan sef komme, men det det vet vi ikkesvaret på før om 15 år da om ny teknologi utkonkurrerer TAT. Hva er verdien av Thor medical i 2030 dersom de lykkes??? Do the math!
Godt svar !
Hva ser du på som evt fallgruver?
At pågående studier samt kommende studier viser dårlig effekt / store bivirkninger, og per nå ukjente konkurrerende medisiner med bedre effekt.
Her har du så og si se hele feltet for alfa emittere
Når man synger alfabetsangen må man huske å få med alle bokstavene, i rett rekkefølge.
Nå er vi kanskje på ‘D’.
At alfaemittere kan bli stort er det ikke tvil om, men det er flere om beinet i leverandørmarkedet.
Hvis man ønsker å undersøke så kan man se hvor mange studier som har gått, blitt godkjent og hvilket volum som kreves, så kan man se på hvor mange som leverer.
Om Thors teknologi er mer effektiv og får produkter med høyere renhet er det helt klart en edge.
Skulle det gå rette veien tror jeg ikke vi ser 15mrd i omsetning, da har nok en større aktør tatt over - vertfall om marginene er reelle.
Ingen som er helt sikre, men TAT markedet vokser med 10-15% I året og har vel ca en verdi på 30mrd nok pdd… dette er, slik jeg tolker det, salgsverdi av produktene, som er betydelig høyere enn kosten av isotopen. Det forskjellige aktører tar betalt for i disse terapiene er leveringsmekanismer. Forutenom Oncoinvent, de trenger ikke slikt 
Oranomed gjør også fremgang med samme startup tidslinje som Thor.
Har vært med siden 2013 i gamle Nano og ventet tålmodig på at slike kursnivåer du nevner her skulle bli en realitet, noe vi alle kjenner historien til. Orker ikke mer haussing på urealistiske kursnivåer om det ikke ligger et virkelig godt rationale bak.
Kan du utdype mer hvorfor du velger å legge ut slike kursmål? Du sitter jo på store verdier selv i Thor og vil selvsagt vært tjent på at kursen hausses opp.
Dette er de tall som selskapet SELV opererer med. De både tror behovet er der og at de skal klare å levere 1 mill doser I 2030. Pris pr dose vet vi også ift selskapets egne utsagn. Jeg har kun puttet disse opplysningene inn i AI modell og bedt den regne ut kursmål. Så enkelt. Å kalle dette hausing er spesielt. Jeg svarte kun på et spørsmål fra Bingo123!
Oranomed skal kun produsere til eget bruk. Capex er skyhøy ift Thor M og, og renhetsgrad ifølge ledende personer, ikke god nok. Jeg kan ikke avdekke kildene mine ift det siste.
Forsåvidt enig med Hybrid. Thor er kjøpt opp lenge før de klarer å produsere 1 mill doser.
Til info så har vi en FB gruppen med snart 2000 medlemmer. Info der baserer seg på saklig i formasjon fra markedet og selskapet selv. Jeg sitter tett på manegment siden jeg var styreformann i Nano ifm fusjonen. Jeg er long og har ikke noe hausemotivasjon. Jeg er opptatt av å iformere om mulighetene og teknologien. Men alt har sef risiko.