Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (TRMED) 4

Hvorfor går aksjen så det gnistrer i dag, det er jo ingen nyheter så vidt jeg kan se.

Stilte CoPilot noen spørsmål rundt Thor, og dette var ett av svarene…
Noe på gang?

1 Like

Videre ferdigstilles AO i disse dager!

1 Like

Så det handler om forventninger, ikke substansielle kursdrivere. Eller? Og kan det komme et oppkjøp?

Stusser mest på at den pauses 3 ganger på “bare” 10% oppgang

2 Likes

Y tell me…!
At AlphaOne ferdigstilles i disse dager er vel ikke «luft & hvetebrød)…
At det er knapphet i verden på isotopene Thor fremstiller er vel ikke i den kategorien det heller…?
At Thor M nylig har inngått en avtale med Node P, som leverer en nøkkelkomponent av komplementære isotoper, for å sikre leveringene til Thor blir jo utover å være et godt håndværk the «icing og the cupcake»

1 Like

Thor Medical ASA - Nomination committee recommendation to the Annual General Meeting

Er flere nyheter og benevnelser i det siste som bidrar…

image

1 Like

Bør også nevnes denne her:. Jasper er første lederen som er nevnt.

2 Likes

Thor Medical ASA: Mechanical Completion Achieved at Herøya Facility, AlphaOne

7 Likes

Ser spennende ut for Thor Medical…!!

1 Like

De har nådd en svært viktig milepæl på tid og innenfor budsjett - godt levert!

3 Likes

De har vist solide leveranser fra dag 1.:norway:

1 Like

Veldig gode nyheter, det gledes!

3 Likes

Tror dette kan være startskuddet på en ny prising av aksjen.

2 Likes

Er nok Olili som fortsetter å dumpe idag, altså personen kjøpte en stor post av Asmyr for en stund tilbake.

Får håpe det ikke er overnevnte som også låner ut til short.

Skulle holdt seg til halvfabrikata bakevarer…

Jeg tar nå hele investering og gevinsten av bordet da jeg kom over denne i dag, altfor sent oppdaget av meg da jeg har fulgt Oranomed lenge, ser ikke ut som tråden er linket til den tidligere heller?

2 Likes

Er det kun 212 PB dette gjelder? Vet «vi» noe mere om dosering el andre forhold som kan spille en rolle her?

Det vil vel være mange forskjellige behandlings-regimer som hver for seg vil gi forskjellig grad av ønsket respons, for alle de ulike medisinske klinikkene som tar i bruk denne nye behandlingsformen?

Kan du utdype din bekymring utover dette?

1 Like

Dette er altså studien som er lengst fremme når det kommer til en eventuell godkjenning, trenger ikke si mer enn det imo.