Enda et firma som bruker av Thorium 228. De bruker fra FDA pt.
Ikke lenge til melding om produksjon i Alpha1. Mens vi venter og med tanke på tidligere uttalt mål om produksjon på en million doser i 2030. Når bør vedtak om bygging av Alpha2 kunne være ventet? Hvor blir fabrikken bygd? Og hvordan blir milliarden finansiert?
Er det ikke Thor medical som har levert til Artbio?
Nå får ikke jeg lest artikkelen, men Er vel leddet etter thor som produserer selve medisinen. Thor produserer og leverer en ingrediens til medisinen.
Dette betyr vel min 6 mnd forsinkelse for trmed også. Håper andre pharmaselskaper lykkes bedre
Hva står det i artikkelen? Kan aldri tro dette gir noen forsinkelser for Thor Med, med mindre det er der selve forsinkelsen er oppstått. Riktignok vil nok bestillinger til Artbios medisinkandidat kunne lagge 6 mnd, men Thor selger til flere selskapers kandidater.
Thors hovedfokus er nok uansett å utvide produksjonskapasiteten for å kunne møte fremtidige behov.
Har ikke noe med Thor Medical sin ramp up. Dette er relatert til ArtBio.
Fantastisk. Teknologien er verifisert i storskala ifølge melding. Første levering i august fra Alpha One. Vi lykkes på første forsøk der Quantafuel mislyktes gang på gang i sitt forsøk på nyskaping.
Jeg håper dette vekker Eddie Berglund til live, og at han står fram med lua i hånda og beklager til Sindre og co som ble hånet i ett år før Eddieb forsvant.
Teknologien er verifisert. Det som gjenstår er at en av de mange medisinkandidatene world wide blir godkjent. For en dag, og stor takk til Jasper, Sindre, Brede og co, og ikke minst Roy og Alf. Gründeren bak alt.
Jeg hadde første møte med Alf januar 2023 etter jeg tiltråde som CoB i Nanovector. Møtet var Roy sin ide etter at jeg ba han fundere på om det var en spennende teknologi vi kunne kjøpe for å ivareta det fremførbare underskuddet. Det var en fantastisk presentasjon av Alf, og et møte jeg vil huske resten av livet. 3,5 år senere har en forsket ide blitt til en fullskala fabrikk i produksjon.
Lykke til alle sammen og takk for støtten til alle i AG som støttet opp om aksjonæropprøret mot APIM fusjonen nov 2022. Reisen har vært et eventyr.
Fantastisk nyhet en sensommerdag!
Også litt nysgjerrig på om DNB nå gjør noen endringer på sin anbefaling (ingen endring siden 9/3-26 med selg og kursmål 3,5)…
Veldig bra. Når er det sannsynlig at Thor Medical vil begynne å tjene penger ?
Mest sannsynlig aldri
Thor Medical suksessen avliver vel også myten om at internett og børsforum ikke er viktig:-?
Imponerende at JMA kunne starte og gjennomføre et internettbasert aksjonæropprør som fikk byttet ut NNVs ledelse og styre. Et stort antall aksjonærer, som forvaltet egne penger, fikk på dugnad stanset APIM fusjonen til fordel for Thor Medical og NucliThera.
I stedet for mer “blårussnettverk” ble grundere og dyktige fagpersoner satt i førersetet. Det er uvanlig i Norge hvor det meste dreier seg om kontaktnettverk, tilgang til naturressurser, grønne subsidier og en stat som via reguleringer ødelegger småselskaper til fordel for store aktører med nær monopolistisk prising av det mest vi kjøper. Norge trenger flere grunderselskaper som lykkes. Internett som plattform for aksjonæropprør mot mot ledere og styrer som primært pleier sine egne nettverk og godtgjørelser, bør bli spennende framover.
Takk til JMA og alle andre i AG Nano som var med på dugnaden!
Godt sagt, Radforsk solgte seg vel også ut på bunn i protest mot at «amatørene» stemte ned APIM-dealen som Marlene og Jostein mente var så genial.
I tillegg til en stor kamp mot kapitalen måtte interim-styret også forholde seg til et medlem med alt annet enn en ryddig agenda!
Jon Magne har stått i kampen og fortjener hver krone som har tikket inn her 
Om selskapet ble priset til 1mrd i emisjonen før bygging gjør vel at denne skal betydelig opp om man legger til grunn samme dynamikk.
Kommersiell produksjon startet er jo en enorm milepæl for selskapet og ikke minst dets aksjonærer.
Hadde ikke sagt nei til 2016 nivå på aksjen (NANO sin)… men realistisk er nok ikke det helt. Men oppesiden er der fortsatt tenker jeg. 
Klart det er mulig med 6mrd i mcap.