https://reg.paretosec.com/NewCustomer/Start JUST DO IT! ( så får dere en megler som faktisk funker
Æh, Pareto er en snobbebank og ikke har de Shareville heller.
https://www.nordnet.no/mux/page/register?cmpi=start-loggain&state=signup#/
Pareto har Karl Oscar, Nordnet har han der duden som ingen husker navnet på.
Stemmer det at Pareto har minstekurtasje på 500 spenn eller leser jeg betingelsene helt feil?
Har vært trofast kunde i først gamle Postbanken og deretter DnB hele livet, men nå begynner jeg å bli mektig lei.
Nei, hva er det du leser på ?
Din konto for netthandel hos Pareto Securities er nå klar og du har tilgang til aksjehandel og gratis markedsinformasjon i realtid. Du har nå tilgang til konsolidert ordrebok og smart order routing og handler aksjer til vårt velkomsttilbud: Fast kurtasje NOK 39 kr (0,059% for ordre over NOK 300.000,-).
Det er iallefall det jeg startet på, ryktes at det er ganske normal kurtasje.
Trykket på “vilkår” på siden linket til over og der lå bla. link til denne prislista.
Det er iallefall feil. Se hva jeg nettop postet.
Er det flytende kurser hos Pareto?
Forøvrig gjør du bare deg selv useriøst når du kaller handelen til nordnet for harryhandel.
Nordnet har Shareville, og Karl Oscar har vi glede av uansett.
(Nå synes jeg Pareto ser bra ut, men trenger ikke snakke ned noe annet for å fremheve de)
Jeg forstår ikke hva du mener med flytende kurser. Og referansen til harryhandel var en diskusjon på innsider delen av forumet. Glemte at ikke alle har tilgang dit.
Alle meglerhus har kurtasje som går opp eller ned basert på antall handler. Nordnet sin synker når du paserer 15 handler pr måned.
(2.håndmarked)
Det jeg kan si med stor sikkerhet er at alle de oppgitte prisene er gjenstand for forhandling.
Både hos Pareto og Nordnet. Alt avhenger av aktivitet og omsetning.
Jeg har vesentlig bedre total vilkår enn alle som er nevnt her så langt.
At kursene oppdateres live over skjermen uten at du trenger å klikke “oppdater”.
erm ja, Men de har jo endel relativt sterke verktøy som de fleste bruker. Overgår det å sitte å trade i nettleseren.
Har tester webtrader, ble absolutt ikke overbevist.
Infront active trader fungerer akkurat like fint med nordnet.
Registrert meg hos Pareto og flyttet forsikringer til Storebrand. Får se om jeg melder full flytting fra DnB etterhvert.
Kommer ann på handelsmønsteret
Da er jeg over i Pareto. Bye bye DnB.
Velkommen til Piratene