Sammen med denne:
Anbefaler denne podkasten på det varmeste der “casten” fra Firefly snakker om serien og andre sci fi serier.
Ser denne for tida. Veldig bra så langt!
Og fallout sesong 2 er nesten obligatorisk:
Sesong 4 godt i gang, synes den virkelig har tatt seg opp de siste 2 sesongene. Søndagens episode 
Likte også denne så langt

Jeg synes Unfamiliar på Netflix var ganske underholdende miniserie.
Beste som er laget fra Westeros siden sesong 4 av Game of Thrones rett og slett. Sjukt bra
Interessant, får vurderes seriøst som neste. Å pushe 9 på imdb er sterkt.
Nightmanager er favoritt hos meg!
Hørte lydboken, den var veldig god, så hvis de har vært relativt tro, så blir det bra.
Trenger heller ikke å ha sett dette for å se serien. Helt annen feeling over denne, digger humoren i serien
Enig, og må skryte spesielt av skuespilleren som spiller Egg.
Forut sin alder, og greier å gjøre ganske intrikat dialog, genuin og ektefølt:)
Burde jo kanskje ringe noen bjeller hos Ser Dunc at denne “stallgutten” er usedvanlig veltalende og opplyst sammenlignet med hva man nok kan forvente av et foreldreløst barn som henger rundt på et vertshus i grisgrendte strøk… 
Btw, hun gamle spåkona (i episode 3?) er tidenes minst subtile hint / frampek om hvem dette barnet egentlig er 
Men enig, både Egg og Ser Dunc er skikkelig bra casta / spilt her.
Eneste negative er lengde på episoder. Give me more!
Det største problemet er vel at det ikke er så mye kildemateriale. Boka er fra 2015 og det ser ikke ut til å komme mer. Vi har tidligere sett hva som skjer når serieskaperne prøver å lage sitt eget kildemateriale i Game of Thrones. Noe kjipt oppgulp man godt kunne vært foruten.
OBV SPOILERS!!!
Yeah… 16 år siden sist bok. 
Det er litt fascinerende å se hvordan det har gått henholdsvis 5 år, og 7 år mellom bok 1, 2 og 3. Når det har gått 16 år, så tviler jeg på at det kommer en til. 
Jeg antar det gjenstår en episode. Og sesong 1 er jo i stor grad basert på den første novellen. The Hedge knight. Nå er det nevnt at GRRM så for seg opp mot 12 noveller totalt om Dunk & Egg. Og at han har delt hovedtrekkene i alle disse historiene med Serieskaperne i HBO. Så de har en del materiale å jobbe med.
Det gjorde han med Game of Thrones også og sesongene som ikke er basert på bøkene er… dårligere. 
Det viktigste GRRMs kildemateriell bidrar med, er dialogene, etter min mening.
Hjelper lite at han viser serieskaperne planen for historien, uten at han samtidig nærmest skriver dialogene for dem… GoT lider jo ekstremt av det etter at bok-materialet tar slutt:(