Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tipset/infoen du ønsker du hadde fått tidligere

nei det finnes jo unntak, men de fleste av meddebatantene skriver basert på deres egne posisjoner. eventuelt framtidige posisjoneringer :wink:

er du usikker og forvirret?

start investeringen med utrykket “kjøp på bunn,og selg på topp”.

ta frem allt av grafer og ta egen beslutning…

:thinking:

De som skriker høyest har ofte de minste posisjonene.

3 Likes

Jepp, det er veldig få som anbefaler en aksje de ikke har kjøpt/skal kjøpe selg, eller anbefaler folk å holde seg unna en aksje de sitter på selv. Samtidig, rådene kan være knakende gode.

Skulle nok tatt en prat med f.eks. @Evilfreud når han solgte Funcom i TSW-tidene, så hadde jeg kommet ut på 15-20 kr i stedet for 4-9 kr. :stuck_out_tongue:

3 Likes

:smiley:
Jeg er jo faktisk et av unntakene som poster ting rundt aksjer jeg ikke sitter i. 90% av det jeg har postet rundt AXA og Komp er jo mens jeg sitter utenfor uten planer om å handle.!

Her skal jeg gi deg en link til en av(hvis ikke den beste) siden jeg har funnet med tips som er svar på mange av feilene jeg selv har gjort og lært av på den harde måten. Fyren bak reglene er en av de største traderne gjennom alle tider og jeg mener at alle de 25 reglene er fullstendig riktige. Hvis det var en link jeg kunne gitt til meg selv da jeg begynte hadde det vært denne.

5 Likes

Doom passordet fra '95? :wink:

99% som går all inn for å skyte gullkalven på første forsøk… feiler.

1 Like

Må ta med idkfa og idclip også :smiley:

idspispopd :grin: