Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Enad Global 7 (tidl. Toadman interactive)

Volumet i Toadman gjør jo at det skal ekstremt lite til for å flytte aksjen i den ene eller andre retning. Så det er mao godt mulig…

1 Like

Umulig å komme inn med noe volum her i det siste uten å øke kursen merkant. Håpe på litt hype rundt det spillet som kommer ut. Dark souls in space høres bra ut.

1 Like

Jeg kjøpte på hypen fra innlegget til @antzzo, og tenkte det burde være gode muligheter for en kort trade. Hadde egentlig ikke noen planer til å sitte til 7. september. :slight_smile:

Jeg har kjøpt en liten post og sitter iallfall fram til release :slight_smile:

1 Like

Hrmf, tenk så smart det hadde vært å følge handelene dine i THQ og Paradox! :smiley:

En liten lyttepost her og. Tenker å dobble den hvis aksjen dobbler seg.

Her selger jeg og @alex og @nofun kjøper. HRMF!!! :smiley:

THQ og Paradox var uansett mye mer interessante enn Toadman :slight_smile: Toadman er kanskje litt som Funcom før CE ?

1 Like

Vil nok si at IP til funcom er bedre, men ja, få har store forhåpninger til dette, men det kan endres fort med litt presse.

2 Likes

Ja , jeg synes også at CE er mange hakk over :slight_smile:

1 Like

Spelet “Immortal:Unchained” skall presenteras på e3 i Los Angeles nästa vecka.

“Spelet kommer presenteras närmare under spelmässan E3 i Los Angeles nästa vecka”

Spännande höst nu

1 Like

Verkar som ett utav Toadman Interactive spel “Immortal: Unchained” kommer visas upp på e3 i Los Angeles nästa vecka. Hittade en artikel idag som kom ut…

“Spelet kommer presenteras närmare under spelmässan E3 i Los Angeles nästa vecka”

2 Likes

Drar innom å sjekker Standen dem på E3.

2 Likes

14,70 -> 16,00 = 9% opp. Jepp, skulle bare kjøpt tilbake når begge dere to var enige om at Toadman var interessant. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Sjekk volumet… vil nå ikke påstå at det er massivt :wink:

1 Like

Voldsomt som denne gikk da, men veldig lavt volum?

Sånn har det vært en stund. Umulig å komme inn med noe volum uten å kjøre kursen. Frem til E3 blir nok fort det mønstret.

For de som vil inn blir det nok rolig etter E3. Er ikke launch før september.

Fryktelig vanskelig å bedømme potensialet her, her er en lunken sak f.eks.

1 Like

Spilte alphan i småbiter, de har vel noe på gang men er et stykke igjen kan man si. Er spent på hva de har fått til videre. Likte filosofien til CEO der han med sin militære bakgrunn stilte krav til produktivitet og å få ting opp på et godt nok nivå i spillene. Han dro vel frem noen eksempler som viser til utviklingstiden til et våpen i spillet, der man legger listen at spilleren skal være fornøyd med våpenet og ikke at designer`en legger “200 timer” mer i det så han er fornøyd.

Blir å følge med selskapet. Nå er det vel store mengder aksjer i selskapet som ikke pt. kan selges pga. lock up.