Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Cereno, daily. Takk for kaffen.

Otello ble sluppet etter den gikk ut av kanalen, men er interessant igjen nå.

7 Likes

ukeschart på otec?

yes, weekly

1 Like

4 Likes

Salmon Evolution SALME prøver seg på brudd opp

3 Likes

Carasent, fin C&H. Utfordrer ath
Institusjonell akkumulasjon

7 Likes

Spennende om denne går nå, ny ath og lite selgere.

2 Likes

Skal nok over 50 om ikke så lenge. 53-55 samsvarer med midten av kanalen den har fulgt siden 2019. Teknisk fin og fundamentalt fin. Disc. har eid aksjer i godt over 1 år her, gjør din egen DD osv osv.

Carasent, daily

3 Likes

Borgestad, daily.

Det har vært og er fortsatt lav omsetning i aksjen, så her kan det gå fort begge veier. Posisjonering deretter. Eier en liten posisjon.

MercadoLibre, daily.

Fantastisk selskap som har dannet en kaffekopp.

4 Likes

ACC, daily. Ser spennende ut. Om ema20 holder her og den bryter opp kommer jeg til å kjøpe.

3 Likes

Noen her som har noen tanker om GJAB?

GJAB ser knall ut for meg, skikkelig bullflagg og nesten ikke volatilitet. Økende EPS og inntekter tre siste kvartaler. Minus: Ikke veldig likvid.

2 Likes

Traff godt på den :+1:

Tok inn denne i dag. Gikk inn i Guard Therapeutics også. Monstervolun og brudd av lang base. Kan poste chart på sistnevnte i morgen.

Guard Therapeutics, daily.

3 Likes

Ligger an til en breakout for NRC Group snart…

Denne aksjen er litt seig, så det kan bli en slow motion trade…

4 Likes

Tok inn Contextvision, bra setup med økende volum.

1D:

1W:

3 Likes

kjøpte belships litt tidlig, men syntes den ser bra ut med økende EPS de siste 4Q.

1 Like

Nevner igjen Norcod. Ved siste melding her om aksjen lå den på 113. Nå i 139,8. Target ved Q4 er ifølge mitt case 220kr/aksje. Markedet har enda ikke tatt innover seg at de endelig tjener penger nå(kommer på Q3 rapporten). Tror det blir en overraskelse for markedet og en del artikler på nett når den tid kommer. Vil bare si ifra for sving-traderne og de med litt lengre horisont. Kan også bli en god “over natten”-trade når kvartalsrapporten slippes for Q3. Jeg er investert for det lange løp her.


3 Likes

Int. den ved brudd på 150kr på volum👍
Rett inn på watchlist.

2 Likes