Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Til dere som kan TA så ser vel e2b teknisk fin ut?

Min antakelse sier readout fase 3 i Februar.

Usikker på om han er nevnt før, men en svenske som kan være verdt å følge. Han meldte seg nylig inn hos Stockbee og fikk en liten vekker i følge ham selv. Mest på US børsen, men informativt likevel.

1 Like

HAVI ser poppeklar ut, volum tar seg noe opp og tredje forsøk rett rundt svingen.

2 Likes

SINCH

3 Likes

NEL prøver seg på den lange fallende trenden

1 Like

Noen interessante charts for kommende uke:

BICO

HAUTO

BELE

ZEAL

SALT_B

EG7

SIOFF

EGTX

Edit:
Legger til BAVA, legg merke til at den møter både MA 50 og 200 rundt 231

9 Likes

Mange fine setups! Kjenner ikke så godt til $EGTX. Fin oppgang på massivt volum ser jeg. Oppjustering av kursmål fra meglerhus som er årsaken til dette?

Har ingen informasjon om årsaken til oppgangen. Eneste jeg har fått med meg er at de har tilsatt en president for satsningen i US og Kanada

1 Like

Noen som har noen tanker om $GCC? Ser fin ut syns jeg.

Litt lite volum i den

AMBU_B

2 Likes

SBB_B

Møter 200 MA omtrent rundt bruddsted

1 Like

BORR

4 Likes

Tight price action HAVI siste halvannen måned med higher lows opp mot motstand rundt 13:

1 Like

Har du prøvd forskjellige måter å tegne opp gulv og tak i formasjonen? Jeg ser at grafen ikke holder seg inne i formasjonen som du har tegnet opp.

1 Like

Jeg tar nok ikke strekene like seriøst som mange her :grinning:

Mest opptatt av siste biten av chartet som er tight relative til foregående bevegelser (derfor det lange chartet tilbake til mai). En del innen offshore supply som har gått bra i det siste og i den konteksten liker jeg kursutviklingen i HAVI som ligger lagelig til for et brudd opp gjennom motstand rundt 13.

3 Likes

2 Likes

$EG7 high tight flag.

2 Likes

Tar ut HAVI etter det fine draget den fikk.

Tar samtidig inn EIOF.

2 Likes

Virker som mye som har falt lenge begynner å snu nå. Sitter i og følger spesielt med på denne, men ser tendensen relativt bredt. Skal vi få en ny grønn bølge? Eller blir det kortvarig? Vanskelig å si, men virker som fokuset i media dreies mot grønne selskaper nå.