Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Noen som har noen tanker om $GCC? Ser fin ut syns jeg.

Litt lite volum i den

AMBU_B

2 Likes

SBB_B

Møter 200 MA omtrent rundt bruddsted

1 Like

BORR

4 Likes

Tight price action HAVI siste halvannen måned med higher lows opp mot motstand rundt 13:

1 Like

Har du prøvd forskjellige måter å tegne opp gulv og tak i formasjonen? Jeg ser at grafen ikke holder seg inne i formasjonen som du har tegnet opp.

1 Like

Jeg tar nok ikke strekene like seriøst som mange her :grinning:

Mest opptatt av siste biten av chartet som er tight relative til foregående bevegelser (derfor det lange chartet tilbake til mai). En del innen offshore supply som har gått bra i det siste og i den konteksten liker jeg kursutviklingen i HAVI som ligger lagelig til for et brudd opp gjennom motstand rundt 13.

3 Likes

2 Likes

$EG7 high tight flag.

2 Likes

Tar ut HAVI etter det fine draget den fikk.

Tar samtidig inn EIOF.

2 Likes

Virker som mye som har falt lenge begynner å snu nå. Sitter i og følger spesielt med på denne, men ser tendensen relativt bredt. Skal vi få en ny grønn bølge? Eller blir det kortvarig? Vanskelig å si, men virker som fokuset i media dreies mot grønne selskaper nå.

Ville sett om den klarer og etablere seg over MA 50 først

Solgte halvparten i HAVI i dag, trailer resten

4 Likes

Jeg er alltid for rask ute, det virker som det mest giret offshore selskapene går først, satser på at EIOF kommer etter.

Hvor tenker du den møter motstand? se under hva jeg tenker.

De nivåene du har der er nok de mest logiske motstandsnivåene ja. Jeg tenker først rundt 37 og deretter 40-41.

Falt litt raskt tilbake i flagget. Mange som sitter feil intra

Ja, jeg hadde inngang på 30,4 kr fra tidlig i dag, satser på en bounce opp, denne trenger og konsolidere mer.

Flaks jeg solgte i går, jalla aksjer i US allså :laughing:
Var ett fint chart helt til i dag…EMI på 3$

2 Likes