Jag gick in hyfsat tungt igår i EG7 kring 30,5 efter att den fallit ner några kronor. Det lär bli fler test uppåt 37-40 kommande dagar/veckor.
ganske intetsigende. En hva for noe i hvilken timeframe?
E-mini S&P 500, daglig.
God ide å legge til nok info til at vi umiddelbart ser og skjønner hva du tenker.
(Trenger ikke være åpenbart verken timeframe eller ticker. her er det faktisk mye rom for tolkning, da ES minifuture en månedskontrake likt andre futures. antar ES1! rullerende “current contract in front”.)
Jeg tenker ta den nedgangen vi så i US var for enkel, tror det kan komme en finte til oppsiden, eller en retest av MA200 i det minste.
Hele chartet kom ikke med i skjermbildet, my bad.
ES1 ja, alt som betyr noe for de som trader SPX futs.
Tja, over 20 handelsdager med testing av 200EMA før en kraftig avvisning i går etter talen til Bullard. Markedet har blitt altfor optimistisk i det siste, jeg tror på ny kraftig nedtur før noe langvarig oppgang. Den økonomiske nedturen i USA har såvidt begynt.
Heller ikke tilfeldig hvor det snudde, rød motstanslinje. Langvarig trend siden toppen for ett år siden.
“Alle” ser jo at det og gå short når den stanger i ned-trenden er en nobrainer.
Hvor lenge kan sånne nobrainere gi gevinst? riktig nok 4 gangen den blir avvist i går.
Vi får se.
Det jeg stusser over er at kobber dra kraftig til oppsiden når gjens oppfatning er at det blir resesjon?
Umulig å si, men husker på vei opp i 2021, var det gratis penger å kjøpe 3 dager før OPEX(tredje fredagen i måneden). Dette skjedde 5-6 ganger på rad, før trenden brøt. Kursen ble kjørt ned i forkant, og call opsjoner ble grisebillig og ga en vanvittig avkastning.
Ja det dukker opp sånne mønster fra tid til annen, men en ting har de til felles…det feiler til slutt.
Selvsagt.
Må si at jeg hadde ikke trodd den skulle gå så voldsomt
HAVI?
Solgte siste halvpart i dag. Begynner å bli langt ned til MA10