Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

WAWI

3 Likes

HYPRO

1 Like

Tanker om $AUTO? Nærmer seg MACD-crossover. Syns den ser fin ut, men liker ikke at den ligger rett under 200ma.

Klarer ikke den aksjen, den er altfor volatil :laughing:

$BIOPOR. Sterk sektor og veldig lav volatilitet siste 5-6 dager. Tanker?

Den ser nice ut, tror jeg skal prøve en slant i den.
Er det noe fundamentalt som driver den?

Usikker. Har ikke mye kjennskap til aksjen fundamentalt. Må bli flinkere å kombinere fundamental og teknisk analyse.

Følger HAVI for ett mulig ligende drag den hadde i oktober.

Begynner og plukke her.

Target nådd, ser moden ut for å gå ned

ELK ser interessant ut. Lang konsolidering i høyden på ukentlig og månedtlig basis. Bruddforsøkene ned er blitt kjøpt opp. Ser ut til at denne kan prøve seg oppover og muligens mot ATH

1 Like

$BOOZT ser fantastisk ut både på daily og weekly. High tight flag. Gap ups på høyt volum etter positiv guidance. Eksplosiv styrke og høy ADR.

5 Likes

$SINCH surfer 21ema. Cup with handle formasjon etter eksplosiv oppgang.

Til dere som kan TA så ser vel e2b teknisk fin ut?

Min antakelse sier readout fase 3 i Februar.

Usikker på om han er nevnt før, men en svenske som kan være verdt å følge. Han meldte seg nylig inn hos Stockbee og fikk en liten vekker i følge ham selv. Mest på US børsen, men informativt likevel.

1 Like

HAVI ser poppeklar ut, volum tar seg noe opp og tredje forsøk rett rundt svingen.

2 Likes

SINCH

3 Likes

NEL prøver seg på den lange fallende trenden

1 Like

Noen interessante charts for kommende uke:

BICO

HAUTO

BELE

ZEAL

SALT_B

EG7

SIOFF

EGTX

Edit:
Legger til BAVA, legg merke til at den møter både MA 50 og 200 rundt 231

9 Likes

Mange fine setups! Kjenner ikke så godt til $EGTX. Fin oppgang på massivt volum ser jeg. Oppjustering av kursmål fra meglerhus som er årsaken til dette?

Har ingen informasjon om årsaken til oppgangen. Eneste jeg har fått med meg er at de har tilsatt en president for satsningen i US og Kanada

1 Like