Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Dette er sant, og det gjør meg skikkelig redd for at vi nærmer oss en topp i markedet. Investorene tar mer og mer risiko.

Uansett hvor lovende selskapet er, du taper penger så det synger når markedet faller 20-30%.

Nest inntil all-in Realfiction her :smiley: dette kan gjøre vondt!

2 Likes

Veldig ulikt deg? Avviker du fra din risikostrategi? Jeg sitter også rolig og håper du får rett i nivåene. Men hvorfor tror du den skal bounce 2x på 25 før den går over 30?

1 Like

Yupp nå er jag tung RF. Mye av aksjene har blitt solgt siste ukene for å få kjøpt Xspray og Inhalation Science. Nå er dagen her og AVA er kjøpere igjen. VI har testet bunnen, og nå skal vi teste taket på 26 kr. Men vi må teste stødet 1-2 ggr innan selgerne gir opp. Selv tror jag vi har nådd 30 kr innen neste uker er over, og jag holder aksjene tills motsatsen er bevist :stuck_out_tongue:

1 Like

Hva er greit sted å sette SL? Jeg tenker 22.50ish ?

Du må velge ditt stopp selv. Jag kjør uten.

1 Like

Du bryter alle dine prinsipper nå @babyrage :slight_smile:

jj71h

2 Likes

Har ett target på 5% utvikling per måned, og 60% per år. Jag slår det nesten hvert år, men de siste 3 månedene har behandlet meg meget godt med nærmere 200% utvikling. Jag tar ett risky bet her, mest fordi jag har “råd” å tape det, samt jag synes det tekniske i Realfiction viser att aksjen kan dobble seg på kort sikt. Rekommenderar det ikke til noen, men jag føler hvertfall att jag lever :dizzy_face::joy:

Likt august har vi nå er periode med lav volym. Aksjen konsoliderte rundt 12 kr under 1-2 uker. Vi ser akkurat det samme mønsteret nå. Fallende volym, konsolidering, och aksjen ladder. Går vi tilbake til min parabolic hypotes så er dette våg 2, vi har en våg 3-4 igjen. Tror aksjen kan dobble seg intill nytt år, om ikke høyere.

1 Like

Dere som trader, hvorfor ikke se på Bitcoin!?

Vanvittig volatilitet og nær ubegrenset med giring gir uante muligheter!?

1 Like

Ja, jeg har tjent 20X mer på Bitcoin den siste uken kontra Funcom :slight_smile: HAHA Og Bitcoin består bare av 30% innskudd ift innskudd i Fun…

2 Likes

Når det blir like enkelt å handle krypto som aksjer, call me :wink:

2 Likes

Kan ikke handle på zero konto.

1 Like

Dere trenger jo ikke å kjøpe en Bitcoin for å trade Bitcoin…? Bruk Bitcoin XBT på Nordnet :wink: Da spekulerer du jo KUN i kursen.

Jeg har snitt på 142 på XBT :slight_smile:

2 Likes

Hva tror dere tradere om Xbrane?

IMG_1405|690x1226

Må sjekke ut. Er det en ETN? Giring?

Gjør ett återbesøk i min parabolic realfiction hypotes.

Ikke giring. Følger bare kursen slavisk.

1 Like

Slår denne hypotesen til, så blir det med andre ord ganske livat de 2-3 første ukene i oktober. :rocket::rocket:

Tidsperspektivet stemmer ikke, det var kun for det visuelle. Men jag regner med att det skjer innen 6 mnd hvertfall om det slår inn.