Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Kan se på det som High tight flat ja. Jeg liker at den dannet seg en kort og tight range over forrige ath. 95 er første target.

25% av porteføljen utenfor ASK. Må egentlig takke @Boms som gjorde meg oppmerksom på den i innsider-chatten. Virket ikke som om nyheten ang. Teams ble oppfattet helt av markedet når den kom, og når jeg så chartet kjøpte jeg med en gang. Kanskje det fineste chartet jeg har sett på en stund.

3 Likes

Ser bra ut så langt. 105 som evt andre target? Bunn av gammel trendkanal og target 2 for high tight flag?

Corline tighter til med en potensiell HTF. Studieresultat i Juni.

2 Likes

Får vi brudd 70?

2 Likes

GIG gjør seg klar for brudd opp, så videre opp over 200 MA på daglig.

Jeg mener SATS er en garantert +30 - 50% innen 3 mnd. Folk skal trene som aldri før når/om vi åpner 15 Juni.

Og da stiger kursen i Sats ?

Tror heller den stiger frem mot 1.6 da den skal inn på hovedlisten.

Ser at denne kom ut i går. Om bare litt frykt forsvinner så mener jeg man bør lett bevege seg 30% opp. SATS har liten reel skade av krisen når man regner med krisestøtten.

Pen interessant men ligger under 200 ma. Olje prisen er veldig viktig for dette selskapet.
Kvartalsrapport den 28.05

1 Like

Tror du ikke markedet har priset inn dette fra før?

Ikke for det, hvis pandemien ikke blusser opp og utviklingen fortsetter som den har gjort siden midten av mars, så vil ikke denne aksjen være alene om å gå 30%. At SATS skal være så mye bedre kandidat enn noen andre, har jeg vanskelig for å se. Rent teknisk (jeg har null peiling på fundamentalt) så er det ganske mange andre selskap jeg heller setter mine penger på.

Men for guds skyld, kjempebra du har stor tro på aksjen og ønsker deg masse lykke til med investeringene dine! :slight_smile:

1 Like

Maha Energy, daily.

1 Like

svære transaksjoner registrert under sluttvolumet i sverige i dag. Hvem er MLEX, JPAG etc?

JPAG er vel JP Morgan AG.
MLEX er jeg litt usikker på, men ser ut for at det er et britisk hedgefund.

de og MSE er på handletur da?

sjekk f.eks.

andre eksempler er instalco og sinch. man vet seff ikke hvem som står bak darkpool kryssene.

Indeksendringer 1. juni, så er vel en god del fond som vekter om.

der har vi svaret

1 Like

Mulig VCP i Hansa?

2 Likes

Litt høyt volum for å ta posisjon før bekreftet brudd imo. Gjør det ikke bedre at volumet er høyest på salg.

2 Likes

noen her som vet om en metode å hedge SEKNOK? Jeg har NOK konto, handler mye i SEK, altså også SEK valutakonto for å unngå store spreads hvis brokeren direkte veksle at og frem for hver kjøp av svensk aksje. Jeg tror at kronen skal styrke seg nå og det kommer til å tunge portisen. Jeg kan seff ta en long i NOK via en forex konto, men det går ikke inn i samme potten.

Ring megleren du bruker og forklarer utfordringen din. Men ring, ikkje mail.

1 Like