hvorfor er dere ikke bare på hugget i forhold til pop kultur eller hva som er inn? Og krasj seff…
Ill show myself out once again---- <#
hvorfor er dere ikke bare på hugget i forhold til pop kultur eller hva som er inn? Og krasj seff…
Ill show myself out once again---- <#
Det er bare å se på hallelujastemningen rundt om så skjønner man at dette ikke kan fortsette i samme tempo, hører også på Warren podcasten og det er mye uvitne penger i markedet nå og folk som tror alt bare kan gå opp, det er jo så enkelt! Det går til ett punkt hvor de større aktørene begynner å realisere og omdisponere hvor de putter pengene, da kommer panikken når småsparere ikke klarer å kjøpe opp kursene lengre og flere blir nervøse for å tape, da skal det reddes det som reddes kan ala mars.
Jo! Det kan det…
Den snevrer seg inn på lavt volum. Helt etter boka så langt, am I right?
Eller, så blir det høy inflasjon i et tiår og cash er det siste du vil sitte i.
Jeg vet bare ikke nok til å si hvilket utfall det blir. At det kommer en 15-25% korreksjon nå er normalt.
Vi kommer til å bli steinrike, Christian, STEINRIKE!
Hva får du ikke til med et tiår med 100% annualisert?
2^10 ~ 1000, så hvis du starter en rund mill, så har du en milliard om et tiår.
Jeg tror de fleste som prøver på noe slikt går i null innen tiåret er omme
hehe, ja, det blir vel rimelig umulig å plassere pengene etter hvert =)
Problemet er vel å finne en metode som tåler større beløp enn et par millioner og gir den ønskede avkastningen
Takk for tips. Dersom den bryter opp på en rød dag så anser jeg det som ganske positivt :=) Skal følge med
Tok en kortsiktig posisjon i Cadeler, takk for tips
Samme, ser ut som XPLRA og alt det andre som har gått 30+++ etter breakout.
Vært på børs siden November, med skikkelig flaggstang teknisk. Anser muligheten som god. Ligger helt på ATH nå.
Kanskje det er Cadeler sin tur…
WYY smeller opp 10% fra start i dag.