Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

hvorfor er dere ikke bare på hugget i forhold til pop kultur eller hva som er inn? Og krasj seff…

Ill show myself out once again---- <#

Det er bare å se på hallelujastemningen rundt om så skjønner man at dette ikke kan fortsette i samme tempo, hører også på Warren podcasten og det er mye uvitne penger i markedet nå og folk som tror alt bare kan gå opp, det er jo så enkelt! Det går til ett punkt hvor de større aktørene begynner å realisere og omdisponere hvor de putter pengene, da kommer panikken når småsparere ikke klarer å kjøpe opp kursene lengre og flere blir nervøse for å tape, da skal det reddes det som reddes kan ala mars.

1 Like

Jo! Det kan det…

Den snevrer seg inn på lavt volum. Helt etter boka så langt, am I right? :thinking:

Helt etter boka

3 Likes

Eller, så blir det høy inflasjon i et tiår og cash er det siste du vil sitte i.

Jeg vet bare ikke nok til å si hvilket utfall det blir. At det kommer en 15-25% korreksjon nå er normalt.

2 Likes

Vi kommer til å bli steinrike, Christian, STEINRIKE!

Hva får du ikke til med et tiår med 100% annualisert?

2^10 ~ 1000, så hvis du starter en rund mill, så har du en milliard om et tiår. :slight_smile:

Jeg tror de fleste som prøver på noe slikt går i null innen tiåret er omme :stuck_out_tongue:

hehe, ja, det blir vel rimelig umulig å plassere pengene etter hvert =)

Problemet er vel å finne en metode som tåler større beløp enn et par millioner og gir den ønskede avkastningen :blush:

1 Like

Ti år med sånne breakouts :slight_smile:

Mulig breakout i Cadeler :white_check_mark: ATH

@Fornybar

3 Likes

Takk for tips. Dersom den bryter opp på en rød dag så anser jeg det som ganske positivt :=) Skal følge med

Scatec

1 Like

Tok en kortsiktig posisjon i Cadeler, takk for tips :crossed_fingers:

2 Likes

Samme, ser ut som XPLRA og alt det andre som har gått 30+++ etter breakout.
Vært på børs siden November, med skikkelig flaggstang teknisk. Anser muligheten som god. Ligger helt på ATH nå.

Kanskje det er Cadeler sin tur…

1 Like

Ser ut som fler hoppet på den :relieved:

@anon50125742

Talkpool weekly CnH på +180% relativ volum.

Metacon HTF

1 Like

WYY smeller opp 10% fra start i dag. :flight_departure: :ok_hand: